7 comments:

Leovi said...

Me encanta esta última serie tan abstracta, muy buena.

Leovi said...

I love this last series so abstract, very good

Nadja said...

Ah Leovi!
I missed this comment.
I thought about you while working on these!
The colors and the abstractness,
They reminded me of your great work!
This actually something I really love to do.
Play around and see waht happens.
Thank you because you are so inspiring!

Nadja said...

And for your nice comments ofcourse!
:-)

Wout said...

Ik was op het Isle of Wight Festival en bij Jazz Bilzen maar WOODSTOCK was een brug te ver. Fijne foto, mooie techniek. Groet, Wout

Nadja said...

:-))
Voor mij is het haast of ik was er zelf bij, door die ouwe hippie van een pa van me! "-)
Ook een vaste klant bij Jazz Bilzen trouwens.
Dank U Wout!

Nadja said...

Oh, Wout,
De kleuren zijn eigenlijk wel wat feller. Ik vertik het om mijn foto's te converteren naar sRGB. Ze staan in RGB. Maar helaas ondersteunen de meeste browsers dat niet standaard.
De Safari browser bijvoorbeeld wel. Ik hoop dat men dat gauw eens wijzigt van dan zou iedereen de kleuren zien waar ik toch hard aan werk om ze precies goed te krijgen. Als ik ze naar sRGB moet zetten ben ik zowiezo ook wat van de kleuren kwijt. En dan moet ik van alles dubbels maken.Ik zou durven hopen dat dat toch maar een kleintje is vermits het al als optie in de browsers zit... Of, ik mis vast iets...? :-) Ik blijf het moeilijk vinden kleurbeheer...
Groetjes!