3 comments:

Nadja said...

But this doll...
She is allready hardened and
super- cool...
And she lives her own live
in the dusty dollhouse...

Wout said...

Nadja ik vind de foto’s heel goed en dat is heel raar want jouw prachtige model draagt een bloemetjesjurk en daar vind ik onze H.K.H. Koningin Beatrix meer het type voor. M.a.w. ik ben geen liefhebber van bloemetjesjurken maar wel van jouw prachtige foto’s.

Un Saludo, Wout

Nadja said...

Ah dank U Wout!
Het stelt me gerust dat U dit zegt.
De schoonheid van mijn model gaat misschien wat verloren door
mijn ruwe bewerkingen met veel contrast. Maar daar hou ik van.
Maar haar figuurtje is wel een
stuk leuker dan dat van jullie geachte koningin he. :-)
Charis kan dragen wat ze wil.
Ze staat goddelijk met Alles.
Ik ben aan de rest van de reeks nog aan het werken.
Dank U! XXX