14 comments:

иво рафаилов said...

Just great series.

Nadja said...

Thanks a lot Ivo!
Thought it was about time I tryed
a tryptich too.
I saw what magical effects You get with them.
Not that... ... ...
I keep practicing! :-))
XXX

raycho dimitrov said...

ooo,fantastic!
i love all 3 pictures...

Nadja said...

Ah Raycho!
Thank you!
Tango at the attic.
Normally you need two...
But I have vivid imagination.
As you perhaps noticed already...
:-)) XXX

Janny said...

Heel mooi Nadja echt perfect ik vind de beweging die er in zit super mijn complimenten
fijne avond groetjes Janny

Nadja said...

Dank je wel Janny!
Moet je eens een keer proberen!
Een dansje voor de camera.
Kan niet fout gaan.
Altijd prijs. :-)
Deze zijn op 4 seconden gemaakt.
dan mag je niet te snel dansen anders
zie je helemaal geen danser meer.
Dank U lieve Janny!
XXX

Leovi said...

Excellent tones playing with the exposure time and movement. Mysterious and intriguing, I like ...

Nadja said...

Thanks a lot Leovi!
Having fun as usual.
:-)

erin said...

Nadja, I love where you take me with these. My god, the ethereal effect, yes, but the tone too, and the lines of what remains behind. Very beautiful.

xo
erin

Nadja said...

:-))
Thank you Erin.
I just changed the music.
Could be I was just a minute too late. :-)
Sometimes a girl just has to dance right? Thanks again! XXX

Janny said...

Ik vind het geweldig knap van je Nadja dat moet ik zeker eens uitproberen zal het ook aan mijn dochter laten zien die experimenteer ook nog al eens
succes verder hé en een fijne dag
Groetjes Janny

Nadja said...

Dat kan jij makkelijk hoor Janny!
Echt niet moeilijk!
Als jullie graag eens zoiets willen proberen dan mag je me altijd tips vragen! Over camera- instellingen, of wat dan ook!
Je kan via mijn Google profiel
mijn mail- adres vinden.
Laat maar horen als er iets niet lukt en dan komen we er wel uit.
Er is echt niks moeilijks aan.
Doen hoor!
Ik zal met veel liefde antwoorden! De ene geweldige fotograaf moet de andere geweldige fotograaf helpen vind ik! :-)
En ik heb tijd, dus geen enkel probleem! Oke? Hartelijk dank! XXX

Janny said...

Heel lief van je Nadja
ik heb een poosje geleden wel foto's gemaakt met ook een bewegend mens erin best wel apart en inderdaad moet je een lange sluitertijd nemen
ik vind jou zwart wit ook heel mooi ik heb ook wel eens wierookfoto's gemaakt als je interesse heb ze staan op mijn blog moet je rechts onder bij wierook 1 en 2 kijk
en hier het linkje van mijn dochter
http://www.karina-kleijn.nl/
hop dat je het leuk vind
en ik zal zeker zo nodig advies aan je vragen
Lieve groet
Janny

Nadja said...

Ja, ik ken jouw wierook- foto's!
heb er met erg veel bewondering
naar gekeken!
Het waren zelfs kandidaten
voor de school- opdracht,
'een foto namaken'!
Ik wou toen een bewonderend berichtje achter laten.
Weet niet zeker of ik het gedaan heb. Ik kende blog toen
nog niet goed en was nog verlegen.
Dat is nu wel haast voorbij! :-)
Ik ga nog eens kijken, en bij
je dochter natuurlijk ook!
Hartelijk dank voor de link!