7 comments:

Nadja said...

Your entrance ticket...
Not that you need one...
Or that you want one...
"-/

all ways 11 o'clock said...

these images are wonderful.
i would love to see them a little bigger. just a little.

~robert

Nadja said...

You are so funny Robert...
You can always click on the slide show
and visit the Picasa- album to view them bigger...
Have fun with your
NEW BIG SCREEN Robert.
:-))
Thank you! XXX

Nadja said...

Click on this image and then on
'download' can do the trick too!
Almost as easy as your blog, no?

Nadja said...

Last mentioned method
shows them even MUCH BIGGER
than the Picasa albums...
SO BIG...
I don't even know HOW BIG...
My screen is way too small...
Same like the ones on your blogs...
I suppose...
"-/

Janny said...

Goedemorgen Nadja wederom mijn complimenten heel mooi deze collage
ik wens je een fijne dag toe groetjes Janny

P.s heb nog geen tijd gehad om te experimenteren met de sluitertijden
ben naar de Vlindertuin geweest en daarna was ik echt een paar dagen uitgeblust

Gr Janny

Nadja said...

Het voordeel van die lange
sluiter-tijden is dat je dat ook kan doen op regenachtige saaie dagen. Bewaar het daar maar voor...
Ik zou niet graag al je zonnige foto's missen! :-)
Dit is een inkom- ticket voor mijn fictieve tentoonstelling. We moesten voor school daar een affiche voor maken.
En ja, ik ga dan zover dat ik
mijn foto's gemaakt en verzameld heb met de tentoonstelling
in mijn hoofd.
Je kan toch geen tentoonstelling
of affiche maken zonder een concept... :-)
De diavoorstelling zijn
mijn geselecteerde foto's.
Hartelijk dank!
Groetjes en XXX
(Je vlindertuin- foto's zijn erg leuk!)