To Ken: Waiting...

6 comments:

Nadja said...

Suddenly the song seems sad...
My disappearing friend...
But I understand...
A lot of strenght on your journey!
I will be waiting...
XXX

Nadja said...

No,
the music
did
not
sound
sad
before...
.
.
.
.

Nadja said...

:..-(

Nadja said...

http://www.dailymotion.com/video/x1y5np_joy-division-atmosphere_music

Janny said...

Heel mooi Nadja deze collage
jij moet maar meedoen met foto's insturen in Shoot ik vind echt dat jij daar wel tussen hoor ken je het foto blad Shoot ?? het is dacht ik een Belgisch tijdschrift
ik koop het af en toe
succes hé en een hele fijne dag groetjes Janny

Nadja said...

:-))
Neen, ik ken het niet.
Ik zal er eens op letten.
Ik doe al mijn
'lezen over fototgrafie'
op het internet.
Dat is goedkoper. :-)
Hartelijk dank Janny!
Ik ben zeer vereerd met uw
opmerkingen hoor.
Ik zit zowaar een beetje te blozen
geloof ik. :-)))
Voor jou ook een hele fijne dag
gewenst Janny!
Ik moet dringend je
lente- schaapjes wat beter komen bekijken. Prachtig zeg!
Dank om de lente tot hier
bij mij binnen te brengen ook!
XXX