5 comments:

Nadja said...

Assignment:
"Make a poster to promote the
photography department of the school".
It says:
"Learn everything you want to know about your passion".
Together with my photographs that
should be convincing enough...

Janny said...

Goedemorgen Nadja
Wat een mooie Poster heb je gemaakt
ja er is heel veel te leren jij bent waarschijnlijk nog heel jong en je word vast een hele goeie fotograaf (ben je al )je hebt Talent
en ik wens je heel veel succes
Fijne dag groetjes Janny

Nadja said...

Oei Janny...
Nee hoor, ik ben een dame met ervaring zeg maar. :-)
Ik ben wordt er 46.
Ik doe avondschool.
Het is een jeugddroom die ik nooit kunnen waarmaken heb om fotograaf
te worden. Zoals je vast al weet
en hier kan zien:
Men is nooit te oud om te leren.
En men is zeker nooit te oud om een droom na te jagen!
:-) XXX

Janny said...

Oh Nadja wat vind ik dat knap van je en heel goed en jij red het wel
(mijn dochter is 45 )en ik ben al een oudere dame 68 maar mijn geest is nog jong en hoop dat dat nog lang zo blijft dus een echte laatbloeier en inderdaad het is nooit te laat om te leren succes hé
Groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Dank je Janny!
Het komt wel goed ja.
Mijn punten zijn echt erg goed.
Top van mijn jaar.
En dat voor iemand die altijd een
echte school- hater was.
Ervaring heb ik nog niet genoeg
maar dat komt wel vanzelf.
Jij bent erg jong van hart,
dat geloof ik want dat zie je
ook in je foto's.
En tenslotte is een mens maar zo oud als hij zich zelf voelt he!
:-)