2 comments:

Janny said...

Lieve Nadja
bedankt voor je reactie bij de rookfoto's mijn dochter is heel handig en ik leer het weer van haar
hier is de link van haar website dan moet je onder gastenboek 2 dan zie je haar rookfoto's dan klik je op photofacts de uitleg
en dan zie je hoe je het moet doen succes en een goed weekend
Groetjes Janny
xx

http://www.karina-kleijn.nl/diversen.html

Nadja said...

Oh Janny,
Ik ben toch een echt warhoofd.
Deze commentaar had ik dus nog niet
gezien. Ik ga dat eens goed uitpluizen! Nog niet meteen.
Morgen (straks) foto's maken op een
familie- bijeenkomst...
AiAi... En regenen hier al...
Daar gaat het springkasteel.
Heel erg bedankt voor de info!
Wat leuk dat je dochter
uitleg geeft op haar site!
Ben er al een paar keer geweest.
Knap werk!
Hartelijk dank! XXX