8 comments:

Colourit said...

Sterke en sprekende foto. Jouw zwart-wit foto's spreken heel erg aan.

Nadja said...

Hallo Colourit!
Dank U wel!
Zelf zit ik op het moment naar
alle fouten te kijken.
Nog retouche nodig hier en daar.
Veel verschillen van licht/donker...
Wel leuk om dit van U te horen dus.
:-))
Merci!

Janny said...

Ben het helemaal eens met Colourit eens
de foto's zijn weer prachtig ook heel mooi de belichting
ik wens je een heel goed weekend toe Nadja
En bedankt voor je leuke reactie
Groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Ik moet Colourit op andere blogs
ook altijd gelijk geven.
Hij is vast en zeker een erg verstandig man.
Dus ik moet hem wel geloven hier
en nu ook denk ik.
En dan komt U het nog eens
bevestigen. Ook al iemand met
verstand en goede smaak!
Mijn dag kan niet meer stuk hoor!
En mijn weekend ook niet. :-))
Voor jou ook een prettig weekend
met veel foto- plezier gewenst!
Dankjewel allebei! XXX

Anonymous said...

'hope'.

how beautiful a picture.

Nadja said...

There's always hope...
Well... Almost...
Thank you Athens!

Oh, I'm so sorry...
I seem to have removed
a comment on your blog.
One you had answered.
I did not want to do that!
Sorry, still learning, photographing...
and about blogging too I guess.
HOPE to learn more soon...
Just hope... :-)
Thanks Athens! XXX

Pierre BOYER said...

Lovely....

Pierre

Nadja said...

My friend Charis.
She is so sweet.
She worked as a professional model in Paris once.
I hope to photograph her again in the future.
I had no experience with photographing models then.
Thank you very much, Pierre!