8 comments:

Nadja said...

I'm not sure either.
But! It's this Raycho again!
He keeps doing things that amaze me so much! ....
And that make me run to the Photoshop to try things out.
Blaim him! "-))

http://raychodimitrov.blogspot.com/

Nadja said...

Oh! You can find Raycho's blog
at the very top of my blog list!
At the right side of my page.
:-))
I'm sorry, I can't get the links like I want them.
Damn.. blog is acting strange lately.
Or is it just me... ?

Anonymous said...

reminds of a tangram - a nice interpretation of current life itself.

Nadja said...

:-)) Tangram.
I had to look it up.
I see what you mean.
I think that mine are...
even more confusing.
"-))
Thank you Athens!
And thanks for sticking with me...
Even in hard times. "-))
XXX

Janny said...

Goedemorgen Nadja
Mijn complimenten je heb je zelf overtroffen heel heel mooi wat een knap werk
ik wens je een hele fijne dag toe
Groetjes Janny
P.s ik loop wat achter heb het druk
hoop zelf vandaag weer wat te plaatsen

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Het stelt me gerust dat U dit zegt.
Ik vind deze namelijk zelf wel vreemd. :-))
Maar ja, ik hou nu eenmaal van vreemd en niet voor de hand liggend.
Veel succes en plezier gewenst!
Dadelijk eens kijken of je nieuwe
moois al gearriveerd is.
XXX

Janny said...

Ik vind het juist zo knap dat je dit kunt bedenken dat is het knappe er van niet iedereen kan dat en dit is dus ECHTE kunst
heel veel succes
Groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Je bent een erg lieve dame!
Je dochter zal wel eindeloos veel
ven je houden.
Bij mij begint het nu al. :-))
XXX