5 comments:

Nadja said...

Some more beginners Photoshopping.
To do our new teacher a favor.
I want to dedicate this to him.
I hope that one day,
if I keep practicing,
I will not be the only one
who likes my pictures.
But that, maybe, also the other people, and my models,
will like my photo's too.
As he said. ...
So, I'm sorry people.
You will have to look at my 'beginner who has just discovered the contrast- slider'
photo's some more.
I keep practicing!
"-))

Janny said...

Mooie serie Nadja je bewerkingen zijn ook heel mooi en kunstig gedaan
ik wens je een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer
Groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Ik blijf lekker experimenteren.
Voor jou ook een fijn weekend
gewenst! Veel fotografie en
fiets- plezier!
Heerlijk he de lente!
:-))
XXX

ЯR - Rudi Rombouts said...

'k ben terug van weggeweest ...
persoonlijk vind ik het wit van de ogen "te wit", modellen lijken me meer "poppen". Kan me moeilijk voorstellen dat dit de bedoeling zou zijn. Ik zou het model ook meer tegen de rechterzijde van het beeld plaatsen. Linkerarm van het model heeft geen meerwaarde voor dit beeld.

Nadja said...

Ah de Rudi,
terug boven water.
Dat is wel degelijk de bedoeling hier Rudi. Ik hou er van dat het
er een beetje over is.
Zeg, ge bent toch toevallig niet
ingehuurd door onze Jef?
De leraar bedoel ik. "-))
In elk geval:
Bedankt voor de opbouwende kritiek
he Rudi!
Zoals hierboven gezegd:
Ik blijf oefenen hoor!
Zal subiet eens gaan kijken of er
weer onderwater modellen op uw
blog te vinden zijn.
Wat was het stilletjes zeg op
je blog.
:-))