Skeleton...

4 comments:

Karina said...

Hoi Nadja,

Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe je dit voor elkaar heb gekregen maar vind het verrassend.
De foto intrigeert en boeit, je blijf er naar kijken om te ontdekken hoe het zit.
Knap gedaan.
fijne avond en groetjes,
xxx

Nadja said...

Haha... Karina..
Zo simpel!
We waren met school een oud gebouw
gaan fotograferen.
Maar ik was niet in stemming.
Nog kwaad door dat
Picasa- naakt gedoe!
Ik heb me geconcentreerd op structuren en vormen om
als 'structuur' in de shop
te gebruiken.
En nu ben ik ze dus op de
verdoemde naakten aan het zetten.
Ik hoefde gewoon de 2 beelden
over elkaar te leggen.
Eentje wat transparant.
Paste perfect!
En nu ben ik deze dus toch op
Picasa aan het zetten.
Wil er iemand de klaag- link
gebruiken voor deze:
Ze doen dan maar. Pf...
Het minste sexy of bloot kan
een idioot aanstootgevend vinden.
Waar trek ik de grens?
Mag ik binnenkort alleen
nog eskimo's fotograferen. ...
"-))
Hartelijk dank Karina!
XXX

Karina said...

Hoi Nadja,

Hey cool bedankt voor je uitleg.
Werkelijk super gaaf gedaan.

Enne of je Eskimo's mag fotograferen...... als ze heel sterk behaard zijn dan mag het vast ;-)
En anders probeer het eens op een berenvel ;-)

xxx

Nadja said...

Haha...
Ja, ik zag ze ook al lekker in hun
adamskostuum bij het vuur in de
iglo. ...
Helaas, we zullen het bij bloederige
beelden van de jacht op zeerobben
moeten houden indien we niet
gecensureerd willen worden.
"-))
XXX