10 comments:

all ways 11 o'clock said...

i like this one a lot Nadja.
from the pose to the greys not blacks in this one makes it soft as her expression.

Motorhead still rocks!!!

~robert

Karina said...

Hoi Nadja,

Cool, weer lekker gespeeld met schaduw en licht, en een mooi standpunt en uitsnede.

Groetjes, Karina
PS lekker muziekje trouwens, mag dit graag horen, brings back sweet memories :-)

Groetjes, Karina

Nadja said...

Motorhead is great!
And lemmy is one of the most sexy
man still alive! :-))

Yes, Robert, you said it:
I thought this girl is perfect
for a softer style editing too.
She looks SO sweet!

Thank you Robert!

Nadja said...

Hallo Karina!
Het verbaast me niets dat jij een
rock chick bent! :-))

Ik heb vaak met mijn hoofd in
de boxen gestaan op Motorhead
optredens.
Ben er nog half doof van.
ja, ook hier weer:
Eigenlijk te grote contrasten maar
daar hou ik van.
Hartelijk dank Karina!
XXX

Janny said...

ha ha Nadja ik hou het bij Klassiek rock af en toe
de foto is prachtig en een mooi model
kijk uit naar de volgende
Fijne avond groetjes Janny

Nadja said...

:-))
Je zal ooit wel wat te veel
hard rock gehoord hebben
misschien met die rock- dochter
van je? "-))

Hartelijk dank Janny!
Ben mijn volgende model- sessie
al aan het voorbereiden.
Maar eerst toch maar eens het huisje lekker schoonmaken
eer ik er weer invlieg met foto's.
Want dat gaat er weer amper van komen dan. "-))
Motorhead op en go!

Voor U ook een fijne en rustige
(rock- vrije)
avond gewenst Janny!
XXX

Bengts fotoblogg said...

Great photo, nice light.

Nadja said...

Thank you so much Bengt!
I saw your blog, nice photos.
Sweden is such a magical country.
Thanks for visiting my blog!
Welcome anytime!

Anonymous said...

Great B&W picture...


leviolondingres@hotmail.fr

Nadja said...

Thank you very much, leviolondingres!
XXX