Porcelain...

8 comments:

Colourit said...

Zo ontzettend mooi!Het zwart-wit geeft hier echt een meerwaarde aan je werk.

Nadja said...

Heel erg bedankt Colourit!
Ik zat te twijfelen over deze.
Maar soms zijn het een paar,
of zelfs 1 klein detail die me
een beeld knap doen vinden.
In dit geval de lijnen van het
vrouwenfiguur aan de linkerkant.
:-))
En ja,
de symboliek natuurlijk ook.
En inderdaad, ik vind ook wel
dat de tonen echt diepte geven
aan het beeld.
Mijn hart blijft voorlopig
echt verknocht aan zwart/wit.
XXX

Karina said...

Gaaf gedaan, it fits like a glove again :-)
Mooi, artistiek met een vleugje erotiek maar dan wel op een hele beschaafde manier.

xxx

Nadja said...

Erotiek...
Dat maakt het leven aangenaam...
We leven in zo'n koud klimaat.
Maar:
Vreemd hoe gebroken aardewerk
de illusie van weelderige
vrouwelijke vormen kan wekken.
...
"-))

Hartelijk dank Karina!
XXX

Janny said...

Dag Nadja
Allereerst weer de complimentjes voor dit gave werk ik vind ze alle heel knap gedaan en bewerkt hoe krijg je het voor elkaar Klasse
En bedankt voor je lieve reactie op mijn blog het was zo leuk en mooi daar in Luik ik hou erg van moderne kunst ik hou ook van de natuur maar af en toe zo'n uitstapje vind ik geweldig
ik ga zeker nog een keer terug en dan ga ik met de trein ja ik denk dat ons soort mensen jij en Karina en ik en natuurlijk meer kunstenaars die zien altijd wel wat en dat is het leuke hé die krant was heel leuk ik zag het later pas toen ik foto's aan het bekijken was
ik wens je een hele fijne dag verder Nadja geniet ook effe lekker van het zonnetje hé
Hartelijke groetjes Janny
xx

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Hoe krijg ik het voor elkaar?
Heel erg simpel,
gewoon de 2 beelden boven
elkaar leggen. Een beetje spelen
met de transparantie,
en licht/contrasten van elk beeld
afzonderlijk en klaar! :-))
Haha, ja, die krant.
Ik had het er pas met Don nog over.
Je ziet vaak pas achteraf wat er
'toevallig' in een foto zit.
Ik heb dat ook voortdurend.
Daarom vraag ik me soms af
of we misschien meer zien dan we
beseffen op het moment van
de opname.
Het zonnetje is heerlijk!
Zelfs in mijn ommuurde
'stenen tuintje.'
:-))
Prettige dag gewenst Janny!

Janny said...

Hallo Nadja
Ik neem me iedere keer voor om meer te gaan oefenen met het bewerken van foto's maar er komt gewoon niks van
maar hopelijk komt het er een keer van
ik wil ook nog een fotoboek maken zo is er altijd wel iets ik denk wel eens ik wou dat er 2 weken in een week zat ha ha maar dan komen we nog te kort hé maar goed eens komt het wel hoop ik
Fijne avond groetjes Janny

Nadja said...

Uw fotos hebben het niet nodig
Janny! Ze zijn prachtig zoals het is!
Haha, heerlijk wat een actieve
en creatieve dame U bent!
Mijn bewondering en respect!
Prettige avond Janny!
XXX