Smokestack...

8 comments:

all ways 11 o'clock said...

these last three photographs
are wonderful Nadja.

~robert

Nadja said...

Thank you very much dear Robert!
I actually made the 'structures' photos
for a future project. I had no real plan.
But, they fit perfectly with 'my story'!
And they fit perfect on the nudes.
Only thing I had to do was put the 2 photos
on top of eachother.
I made the structure photos on monday.
Mad as hell about the nude- complaint. ...
Some coincidence! ?
:-))
XXX

Colourit said...

Zeer sterk beeld Nadja ! Geweldig mooi! Je hebt de lagen perfect op elkaar afgesteld.

Nadja said...

Wel, Colourit...
Ik heb niks aan de foto's moeten
aanpassen. Niet bijsnijden of niks.
Gewoon de 2 over elkaar leggen en
1 transparant maken.
Dan het licht/contrast, eventueel
van beiden, nog wat aangepast
en klaar!
Het lijkt of de foto's voor
elkaar gemaakt zijn. :-))
En ze passen wonderwel bij
'mijn verhaal'.
Hartelijk dank Colourit!

Bengts fotoblogg said...

Wonderful photos, i like Shattered, very nice.

Nadja said...

Thank you very much Bengt!
I love playing with photos!
Maybe even more than taking them.
But I try to learn the both.
:-))

Karina said...

Nu ik het geheim ken bewonder ik deze serie nog meer.
Prachtig.
De mooie zachte vormen van de vrouw mixen perfect met de harde en oude structuren van het pand.
Goed bedacht en geweldig uitgevoerd.

Groetjes,
xxx

Nadja said...

Hartelijk dank Karina!
Zelf vind ik dit ook 1 van de beste.
Heb voordien nog wel eens een
met lagen gewerkt, maar gewoonlijk
Moet je toch schuiven en passen
om er iets van te maken.
Bij deze leek alles te passen.
Ik vind de symboliek van deze
te gek. :-))
Het was een geweldig oud gebouw.
Ik wil nog eens een keer terug
met een model.
XXX