9 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Wederom een gave foto op zich zelf.
Maar ook nu weer knap bewerkt, gedurfd en goed gebruik gemaakt van de lichtval, de schaduw effecten maken het compleet.

Groetjes, Karina

Nadja said...

Hartelijk dank Karina!
Ze was hier eigenlijk voor een
andere fotograaf aan het poseren.
Maar ja, ik hou van die te grote contrasten en ongewone lichtinval.
Er zijn al genoeg fotografen die
het traditioneel houden.
Ik voel me niet geroepen.
Ik tekende en schilderde vroeger
maar was nooit goed genoeg,
naar mijn eigen smaak.
Met fotografie kan ik echt
mijn gang gaan.
:-))
Echt leuk om te horen dat sommige
mensen het wel waarderen!
Dank je wel!
XXX

Nadja said...

Karina...
Ik was net op je blog. ...
Heel erg bedankt voor de link!
Wow...
Ik zit hier te gloeien van trots.
...
Ik voel me zeer vereerd!
Geweldig,
mijn dag kan niet meer stuk!
En mijn week ook niet! :-))
Dank U wel!
XXX

Janny said...

Dag Nadja
Ik zie dat mijn dochter me voor is
IK vind deze foto ook heel erg mooi apart en weer eens iets anders mijn complimenten en nog bedankt voor je mooie commentaar op mijn blog
ik lees dat je ook schilderde ik ook maar nu alleen nog maar met mijn camera
Fijne avond groetjes Janny

Nadja said...

Dank je wel Janny!
Jullie zijn beiden erg toffe
en zeer lieve dames!

Tof, een schilder. ...
Ik vind dan ook dat U echt
'schildert' met de camera.
Ik had al lang door dat je ook een
artistieke ziel bent.

Fotografie heeft
ook zijn voordelen he. ...
Als je vergelijkt met schilderen:
Fotografie werkt zo veel schoner!
(Ik heb een hekel aan poetsen.)
"-))

XXX

Janny said...

Ha ha ik ook Nadja poetsen is ook geen hobby van me
en als ik schilderde zat er echt alles onder maar het is wel leuk werk
alleen moet je een hele grote ruimte hebben en dan echt klodderen dat zal ik wel willen
maar ik woon ook maar op een appartementje
fijne dag hé
Groetjes Janny

Nadja said...

:-)))
Tja, als je fotografie doet
heb je ook geen tijd voor futuliteiten
als poetsen he. "-))
Voor U ook nog een fijne dag
verder Janny!
En voor Karina natuurlijk ook!
XXX

Pierre BOYER said...

Nice model...

Pierre

Nadja said...

This is my classmate Linda.
I photographed her again not so long ago.
Maybe you saw her on my latest pages.
With the pink underwear.
:-))
Thank you very much, Pierre!
XXX