8 comments:

Janny said...

Jij bent heel erg goed in bewerken Nadja dit heb je weer heel mooi gedaan ook een hele mooie foto
Groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Ik vind deze ook mooi met het roze.
Het is een vrij donkere foto met
een 'korrel' filter er op.
De verzadiging van de andere
kleuren dan het rode heb ik verlaagd.
XXX

Colourit said...

Dat is een heel mooie bewerking !
Die korrelfilter kan mij echt wel bekoren. Prachtig.

Nadja said...

Hartelijk dank Colourit!
Ik ben ook helemaal gek van die
korrel filters.
Heb ze al vaak gebruikt.
Maar nu hebben we een
school- opdracht met filters.
Dus nu ben ik verder
aan het uittesten hoeveel verschillende effecten je
met de verschillende intensiteiten
en types van filters kan bereiken.
Bedankt voor je bezoekje!

Karina said...

Hoi Nadja,
Net als mijn voorgangers hier ben ook onder de indruk van je bewerkingen.
Maar ook je foto op zich is top.
Mooie pose, goede compositie, lekker belicht.
En weet je wat ik het aller leukste vind?
De twinkeling in de ogen......verfrissend.
Groetjes, Karina

Nadja said...

Hij is gemaakt in de gang op
de trap.
Er kwam wat licht van een
klein raampje achter/boven haar.
En de twinkeling in de ogen komt
van de gloeilamp aan het plafond.
Hartelijk dank Karina!
Een echte opsteker voor me hoor
zo'n leuke commentaar.
Kom net van een les Photoshop,
'actions' maken...
Ik kon het echt gebruiken. :-))
XXX

erin said...

joy has a new face
and her face is beautiful.

wonderful capture, nadja.

xo
erin

Nadja said...

Thank you Erin!
It was a real joy to work with
this girl too.
It is my niece.
We had a lot of fun.
Strange how dealing with youth
can have a benificial effect
on old bones.
:-))
XXX