7 comments:

Nadja said...

Yes, Wild Flower again.
The sepia is an assignment.
And suddenly I like it a lot.
:-))

Karina said...

Hi Nadja,

Het zelfde model als een paar blogs geleden, bijna de zelfde pose en toch zijn ze de opnames totaal verschillend.
Beide een totaal andere sfeer de vorige een beetje ondeugend en sprankelend, deze intiem en sfeervol.
Dat is de kracht van fotografie en een goed/mooi model.
TOP
Karina
xxx

Nadja said...

Ja, ik heb nog een derde op de blog
van deze reeks. Vrij donker,
zoals de foto eigenlijk was.
Eigenlijk had ik de reeks afgesloten.
Maar nu ik die sepia op deze zette
vond ik hem ineens veel beter.
Heb hem er daarstraks bijna
af gegooid omdat hij niet bij
de vorige 2 foto's past.
Maar ik kreeg het toch niet over
mijn hart. :-))
Ja, en nu jij dit gezegd hebt
natuurlijk helemaal niet meer.
:-))
Hartelijk dank Karina!
XXX

Colourit said...

Jij weet zoveel variaties in kleur en bewerking te vinden! Prachtig!
Dit model doet het goed in elke pose.

Nadja said...

Ja, dit meisje verbaasde me echt.
Ondanks haast geen ervaring
had ze enorm veel poses en ideeën.
Ik had 330 foto's gemaakt op
2,5 uur tijd. En de meeste
waren bruikbaar.
Al heb ik zelf er wel een
aantal verknoeid.
We leren bij we leren bij ...
:-))
Heb de smaak om met modellen te
werken nu wel te pakken.
Eerst was ik bang om iets te
fotograferen wat terug kon kijken.
Behalve mijn katten dan. :-))
Hartelijk dank Colourit!

Janny said...

Hele mooie bewerking weer Nadja dat vind ik heel knap van je
Ik wens je een heel fijn weekend toe
ze geven mooi weer op dus ook wel lekker naar buiten gaan hé
Groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!

Ja, ik kom net van buiten.
Het is heerlijk!
Maar ik geef het toe, ik moet
eens wat vaker de natuur in!
Altijd achter die laptop,
ik word er helemaal duf van.
Zal ook eens met camera de
weides en bossen in moeten.
Voor U ook een fijn Weekend Janny!
Veel foto en fiets plezier!
XXX