No model 3

8 comments:

D.Edwards said...

This is my personal favorite thus far.

Nadja said...

Thank you very much Mister Edwards!
I really like the shape of the
body here.
Even thinner than I really am.
But with more model in it! :-))
The long shutter speed and my
movements, and the overexposure
gave some very amazing effects.
I love surrealisme! :-))
XXX

Colourit said...

Deze vind ik TOP! Het is haast een abstract geworden. De pose aan de 'zijkant' heeft iets mysterieus.

Nadja said...

Hartelijk dank Colourit!
Ik heb er nog veel abstractere...
En ook een aantal echt griezelige...
Enne... allerlei zeg maar...
Ben nog aan het bedenken wat en of
ik daar iets mee ga doen. :-))
XXX

erin said...

i love how you are playing with light and form here. love your body off to the side, the almost not present (and yet present) curtains. wonderful work, nadia.

xo
erin

Nadja said...

You wouldn't believe the forms
I have seen appear, Erin...
Wooow...
Still thinking very hard about
what I will dare to show here.
Anyway...
Pushing my limits a bit further
again, I guess. :-))
Kill the shame.
Thank you so much, dear Erin!
XXX

Karina said...

Hi Sweety,

Wow, ik ben even een paar dagen afwezig van blogger en jij kom meteen met een hele nieuwe serie.
Wat cool zeg.
Hier speel je met licht op topniveau.
Hard licht en zachte curven.
Knap bedacht en goed uitgevoerd.

Groetjes, Karina

Nadja said...

Hallo Karina!
Ja... Het was hoog tijd voor actie!
En bij gebrek aan en model...
(De plannen zijn uitgesteld, even)
Toch maar weer met het
'no model' gewerkt dat ik bij
de hand heb. :-))
Tja... van stil zitten wordt ik gek!
En van mijn katten heb ik al 1000
foto's gemaakt... :-))
Ik was net een nieuwe aan
het uitzoeken. heb er veel gemaakt
maar twijfel nog welke ik durf
te tonen. het is wel euhhh...
heel anders, zeg maar. :-))
Hartelijk dank Karina!
XXX