Calendar...

4 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Dit is ook echt weer een ijzersterk staaltje van zien en inzicht.
Prachtig zoals de gebogen lijnen van de kalender mooi meelopen met het lichaam en bijna in elkaar over te lijken vloeien.
Ik weet niet wanneer jij de uitslag van je examens krijg maar wat mij betreft ben je dik geslaagd zeg dat maar al vast tegen je docent ;-)

Liefs,
xxx

PS die vissen tam krijgen was een makkie, nu mijn vriend nog :-)))
Nee hoor laat hem maar lekker zoals die is.

Nadja said...

Haha... ja, dat temmen werkt
slechts goed bij enkele soorten.
Sommige breken er van...
Anderen zijn helemaal niet vatbaar.
Zo heb ik er hier thuis ook 1.
:-))
Ik zal tegen mijn leraar zeggen
dat hij zich de moeite mag
besparen om mijn 90 beelden tellende portfolio na te kijken!
(90, ja, erg veel maar ja ik wou mijn enorme veelzijdigheid tonen.) "-))
Gelukkig kent hij mijn werk
toch al goed via deze blog.
Hartelijk dank Karina!
XXX

Colourit said...

Laat jouw docent onze commentaren hier maar lezen! Je bent zeker geslaagd met een maximum van de punten.
Deze foto maakt de reeks alweer een stukje indrukwekkender.

Nadja said...

Wel, onze nieuwste leraar die
kan eigenlijk nog wel een zetje
gebruiken om tot inzicht te komen.
...
Maar die overtroef ik ik gewoon als
we volgend jaar van hem
portret krijgen.
Mijn wraak zal zoet zijn.
Wraak voor het feit dat hij
laatst zei dat:
Als ik blijf experimenteren, dat ik
ik wel een stijl zal vinden die,
niet alleen ik(!) maar ook de
anderen en zelfs mijn modellen
goed gaan vinden.
Tja... Je snapt, dat kan ik
niet over mijn kant laten gaan.
:-)))
Hartelijk dank Colourit!
XXX