Inside...

5 comments:

Janny said...

Goedemorgen Nadja
Wat knap gedaan weer echt geweldig mooi de eerste ook mijn complimenten
jij kan al een mooie expositie gaan houden van al je werk je bewerkingen zijn onovertrefbaar heel mooi
ik wens je een hele fijne dag toe
Groetjes Janny
xx

Colourit said...

Wat een prachtfoto. Je maakt echt een indrukwekkende reeks met deze subtiele naakten. Elke foto is uniek en straalt een andere sfeer uit. KNAP !

Nadja said...

Hartelijk dank Janny!
Hartelijk dank Colourit!
Ik hoop dat mijn leraar akkoord
gaat met jullie.
Ik heb er namelijk een hele reeks
van in mijn examens portfolio
gestoken. Dat moest een DVD zijn
met een automatische
diavoorstelling.
Minimum 20 van onze beste beelden.
Het zijn er 90 geworden bij mij.
Sommigen maakten zich zorgen of
ze wel 20 goede beelden hadden.
...
Maar ik voel me vrij zeker. :-))
De show duurt net zolang als de
Begeleidende song
'Temple of love' van
de 'Sisters of Mercy'.
De song die al een tijdje op
mijn blog staat.
Mijn leraar moet er ook maar
iets voor over hebben! "-))
Ik heb ook de diavoorstelling
op mijn blog gezet.

Hartelijk dank lieve dames!
Jullie aanmoedigingen zijn echt
heerlijk voor een soms toch wel
onzekere fotograaf.
:-))
Dikke lieve XXX !!!

Janny said...

Ik wens je heel heel veel succes Nadja en onzeker zijn is heel goed heb je daar geen last meer van dan is dat niet goed ik las pas een stukje over een hele goede fotograaf dat het juist goed is als je dat bent ik zal voor je duimen
liefs Janny
en jij red het wel hoor

Nadja said...

Dank U wel Janny!
Ja, ik red het wel.
Mijn enige bezorgdheid is of
ik aan de top van de klas
zal blijven. :-))
XXX