No model 666

3 comments:

Nadja said...

I should have called this one:
She- devil.
I will spare you the most creepy...
Maybe... Just maybe...
"-))

marylou said...

Mooi weergegeven met een speciale kijk op de dingen .Maar ik vind het model veel te mager..maar dat is mijn persoonlijke bevinding en dit doet niets af aan je foto's nadia
Groeten
Marylou

Nadja said...

Hallo Marylou!
Ja, dat model...
Dat eet maar en dat eet maar...
En er komt geen gram bij!
Dat model ben ik! :-))
Allemaal zelfportretten.
Mijn hele leven probeer ik al dikker te worden, maar helaas...
Nooit gelukt.
En het wordt alleen maar erger.
Maar ja, het is hier ook niet
om glamour of schoonheid te doen.
Gewoon een verkenningstocht
naar mezelf.
En een verkenningstocht in
de fotografie natuurlijk!
Mijn grote passie!

Hartelijk dank Marylou!
En welkom! XXX