Ruins...

8 comments:

Karina said...

Hihihihihi je bent je modellen aan het verstoppen :-)
Ik heb hier echt een poosje naar moeten kijken om je model te vinden.
Maar eenmaal gevonden blijf je kijken naar hoe de mooi gevormde lijnen van haar lichaam samensmelten met de rommelige lijnen van de ruïne.
Goed gevonden en perfect uitgevoerd.

Fijne avond en xxx

PS Hier vind je een zelf portret http://www.karina-kleijn.nl/index.html (links naast de aap) :-)))))))

Nadja said...

Haha ja.
Maar ik heb 'het model'
hier nog wat duidelijker gemaakt.
Eerst vond je slechts zeer
vage borsten.
Maar het verstoppen is in dit
geval toeval, voor de rest.
Omdat, inderdaad,
de vormen geheel samenvallen.
Hartelijk dank Karina!

Verdorie! Karina!
Wat ben je een prachtige dame!
Echt knap! WoW!
Ik twijfel er niet aan na dit:
Je moeder is vast ook een
ware schoonheid!
Bedankt voor de link!
Wat leuk dat ik me nu een beeld
kan vormen van je!
Ik heb geloof ik nog niet al
je blogs en websites gezien.
En zeker nog niet helemaal
gezien. Maar dat gaat nog in orde
komen hoor!
XXX

Karina said...

Bloos, dank je wel voor het compliment maar ehhh moet er wel bij vertellen dat het een zelfportret is... dus ik kon de nadruk leggen op de pluspunten en de minpunten achterwege laten, in de massa vind niemand mij.....en ik moet zeggen dat is erg prettig :-)

XXX

Nadja said...

Dat is geen argument Karina. ...
Ook Marilyn Monroe en
Brigitte Bardot waren onvindbaar
in de massa, indien ze wilden.
Enne... Ik ken de nodige trucs
voor zelfportretten.
Inclusief in de Photoshop.
Maar, je bent nog steeds maar
een fotograaf.
En geen tovenaar!
Niet?
Neen neen, ik weet genoeg!
Een ware schoonheid!
:-))
XXX

all ways 11 o'clock said...

HA!!!
of course i love this one.

~robert

Nadja said...

Yes, Robert,
I understand, ruins are one of
your favorite themes.
And you are good with the layers- thing also.
:-)))
Thank you very much Robert!
Glad to see that your blog- problems seem better.
I read about them, everywhere,
but I still had none.
Hope it stays oké this time!
XXX

erin said...

i almost expected to see a face here, nadja. i see the bottom contour of her face. actually, this strongly reminds me of a shot robert did of me (my face) breaking out of vertebra. i react deeply to this one.

xo
erin

Nadja said...

Yes Erin, the body is hard to
find here. The lines come together
with the lines of the background
at one side. And on the other
side the light blows the lines away.
I guess it's realistic,
the body had almost dissapeared.
:-))
I think the photo you discribe
is on one of Roberts blogs?
Think I saw something like that once.
Thank you Erin!
XXX