Square...

9 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Je schreef al dat de serie op het einde liep.
Maar dan is dit duidelijk een gevalletje van "save the best for last"
geweldig zoals het vierkante in perfecte harmonie is met het ronde"
LG, Karina

Nadja said...

Ja, weer zo'n geweldig staaltje
van gezichtsbedrog:
Het lijkt wel of ik heb echt
ronde billen hier. :-)))
Vreemd hoe vierkant ronder
kan maken.
Hartelijk dank Karina!
XXX

Karina said...

Ik ben niet gauw jaloers op een paar mooie billen......maar op deze toch echt wel een beetje :-)

Nadja said...

Fake Karina, fake.
"-))
Ik word niet alleen een goede
fotograaf maar ook een goed model.
Gewoon een kwestie van pose.
Tja, en dan de magie van
de vierkanten erbij...
:-))

Karina said...

Uhm fotografie en fotoshop kunnen de werkelijkheid echt niet in zijn geheel verhullen dus ehhhh oprechte complimenten.
XXX

Nadja said...

De werkelijkheid in zijn geheel
verhullen misschien niet.
Maar 2/3...
Als je eens een keer voor
me komt poseren dan zal ik
bewijzen dat het kan.
:-)))

Karina said...

:-) who knows :-)

Colourit said...

Deze foto is weer een zeer goed gekozen combinatie. Zalig om naar te kijken. Wat ben jij een creatief iemand!

Nadja said...

Hartelijk dank Colourit!
Ik ben gewoon een speelvogel.
De beelden combineren perfect.
Ik denk dat je met het
menselijk lichaam als basis echt
alle kanten op kan.
Wordt waarschijnlijk ooit nog
wel vervolgd op 1 of andre manier
want het is zo leuk,
de verrassingen die je krijgt.
:-))
XXX