Steps...

10 comments:

Linda Loreti said...

He maat , ziet er tof uit , doet me denken aan een oude film , lekker die groffe korrel !xxxx

Nadja said...

Ha Linda!
Ik zat net te bedenken dat ik
misschien beter met de vorige
geëindigd was. Maar ja, ik vind
deze toch ook wel iets hebben.
De korrel is hier veroorzaakt
door extreme verscherping.
Merci he!
Ik zit nog te hopen op zon
morgen... Maar het ziet er niet
echt naar uit he.
Afwachten maar.
XXX

Karina said...

Hi Nadja,

Weet je ik vind hem spannend.
Hij wekt verschillende illusies op.
Aan de ene kant is het inderdaad net een fragment uit een oude film, toen er nog geen kleuren waren en de korrel groot was..........voor onze tijd :-)
Aan de andere kant heeft de foto ook iets spannends.
Het is net alsof we door de half geopende shutters van een raam kijken.

Fijne avond en LG,
xxx

Nadja said...

Ah ja, zo zag ik het ook.
Shutters...
Ik kan toch niet op het
Nederlandse woord komen haha.
Hartelijk dank Karina!

Mijn model en kersverse blogger
(Linda hierboven)
en ik staan klaar om een
super- sessie te doen.
Het kriebelt enorm!
Ik ben mezelf beu gezien,
voor even! :-))

XXX

Janny said...

Ha ha Nadja sorry hoor ik heb weinig zon kunnen bestellen hopelijk van de week ja van mij mag hij ook schijnen want ik hou helemaal niet van dat sombere weer word ik depri van
maar jij heb er weer wat moois van gemaakt ik vind deze geweldig mooi omdat ik van licht hou heel heel mooi
Fijne avond en zet maar een vrolijk muziekje op
hartelijke groetjes Janny

Nadja said...

Ja, deprimerend zijn die wolken
en regen en wind wel.
Maar ik laat me niet kisten!
Ik heb altijd het zonnetje in
huis, namelijk: Ikzelf!
:-))
Helaas reiken mijn straaltjes niet
ver genoeg om een model te
verwarmen.
Nu ja, verwarmen misschien
nog wel, maar verlichten dat wordt
moeilijk. :-))
Hartelijk dank Janny!
XXX

Sevillian said...

Midnight in the subway
She's on her way home
She tries hard not to run
But she feels she's not alone
Echoes of foot steps
Follow close behind
But she dare not turn around...

:)

Nadja said...

I really really hate subways!
I always feel this in a subway.
Even in the middle of the day...
:-))
Thank you Sevillian!
You surely know how to say it...
XXX

Nadja said...

Ah oké Sevillian...
The Cure knows how to say it...
I should have guessed immediatly.
:-))

Nadja said...

You will learn, if you didn't already:
I can be a real chicken...!