View...

6 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

O la la ik heb het idee dat ze steeds spannender worden.
Naar mate de serie vordert stijgt de temperatuur (kan zijn dat dit vooral en alleen tussen mijn oren zit)
Beide foto's en bewerkingen zijn heel erg mooi geworden.
Ook hier heb je weer een uitstekende balans weten te vinden tussen de mooie ronde lijnen van je model en de strakke rechte lijnen van de omgeving.
Juist het vinden van die balans maakt het een knaller van een serie.
Dikke complimenten.
LG, Karina

Nadja said...

:-)))
Tja, het is misschien ook de
omgevingstemperatuur die er voor
iets tussen zit. Haha...
Tja, het model is het een beetje beu in de schaduwen denk ik.
En iedere keer dat ik er aan begin
heb ik weer een iets andere
werkwijze.
Denk dat ik nu toch bijna
uitgespeeld ben.
Veel naakten heb ik niet.
Zo stom, ik heb alle
raw- bestanden weg gegooid.
Foutje. :-//
En er zaten er bij die ik niet als jpeg had omdat ik ze niet goed
genoeg vond.
Maar voor deze dingen had het
misschien wel gekund. ...
Er zit niets anders op dan
ooit eens een keer een nieuwe
reeks maken denk ik! "-))
Het begint te kriebelen,
tijd voor een nieuw project!
Nog even de examens afhandelen en
actie!
Hartelijk dank Karina!
XXX

Karina said...

Ik kijk er nu al naar uit.
Heel veel suc6 bij je examens.

xxx

Nadja said...

Dank U wel Karina!
Mijn enige zorg is of ik wel
aan de top zal kunnen blijven.
Ik vond een aantal opdrachten
nogal saai. Die zijn misschien
wat minder door een gebrek
aan passie. :-))
XXX

Sevillian said...

provocative...

Nadja said...

And here I am,
thinking that I am really
a softy pancake. "-))
Thank you Sevillian! (I guess)
"-))
XXX