No model 22

2 comments:

Karina said...

Hola chica,

Ben weer even een poosje afwezig geweest door drukte op mijn werk en dat heeft zo ook zijn positieve kanten (nou ja eentje dan) :-)
Nu kan ik namelijk lekker lang genieten van je werk en alles dat ik gemist heb een lekker uitgebreid bekijken.

Wat ben je toch lekker bezig.
Je speel met licht en wekt daarmee verschillende illusies.
De een keer oogt het als of het licht als een lichte stof over je model drapeer, de andere keer lijkt je model gebeeldhouwd en bij weer een andere opname is ze ongrijpbaar geworden.

Zo sterk van jouw.
LG, Karina

Nadja said...

Hartelijk dank, Karina!
Ik ben een beetje gefrustreerd dat
ik ze niet meer in sets gepresenteerd
heb. Het is een beetje alles door
elkaar nu. De verschillende sluiter
tijden en zo.
Maar ja, ik heb ondertussen 4x een
sessie gedaan. Pogingen om de
techniek te verfijnen. Zowel het
poseren als het fotograferen.
Ik ben blij dat je ze nog leuk vind!
Het weer wil maar niet meewerken om
mijn geplande sessie met Linda te
doen. Misschien moet ik uiteindelijk
maar sexy foto's van haar in de regen maken! "-)))
Maar, ondertussen ga ik dus maar
meer van deze reeksen tonen.
XXX