8 comments:

Karina said...

Hoi Hoi,

Heb net alle 4 nieuwe creaties zitten bewonderen en deze staat met stip op nummer 1 voor mij.
Het is hier net alsof je uit je lichaam stap en de weide wereld in trek.
Alles klopt, dromerig en mooi.

Fijn weekend en LG,
xxx

Nadja said...

Hallo Karina!
Ik beschouw ze als een soort dialoog, of monoloog dan, met mezelf. Je weet wel, hoe een mens steeds zichzelf bekijkt en beoordeelt en... veroordeelt.
Hartelijk dank Karina!
XXX

Janny said...

Hoi Nadja heel knap gedaan deze de eerste vind ik ook erg mooi maar deze krijgt de hoofdprijs Klasse
Ik wens je een fijn weekend toe Nadja
en probeer ook lekker te relaxen hé
Hartelijke groetjes Janny

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Janny!
Ik vind deze zelf ook wel mooi. Hij doet me herinneren aan het meisje dat ik ooit was. Lang geleden. Ze is er nog, diep vanbinnen. :-))
Voor U ook een prettig weekend Janny! Ik moet tegen U niet zeggen om het rustig aan te doen he. Dat pakt toch niet, vermoed ik. :-)) Veel plezier!
XXX

cms said...

Can't do it in Dutch! I love this one. The nude has the feel of a Roman statue but yet comes out very modern because of the presentation.
Carolyn

Nadja said...

No need for Dutch, Carolyn!
I understand the English perfectly!
Thank you so much, for the compliments, and for visiting my blog! I am proud of it! :-))
I place only the photos that I think are my best, here.
XXX

Pierre BOYER said...

Interesting....

Pierre

Nadja said...

Thank you so much, Pierre!
This is one of my favorite series of self portraits.
XXX