No model 16

4 comments:

Colourit said...

Nu worden de beelden behoorlijk abstract. Het licht overheerst het model al voor een groot gedeelte. Waar blijf je het toch halen ?

Nadja said...

Euhhh...
Waar blijf ik het halen?
Ik doe niks!
Het gebeurd allemaal vanzelf!
Het licht en de lange sluitertijd
zijn voor alles verantwoordelijk!
Ik pleit onschuldig edelachtbare!
"-)))
Bedankt Colourit!
XXX

Karina said...

Hi Nadja,

Net weer even alles bekeken wat ik had gemist.
En ik kan zeggen............wat ben jij lekker bezig zeg.
Mooi zoals op een aantal opnames de zonnestralen zacht over het lichaam glijden.
En dat je bij andere het idee krijg met Griekse beeldhouw kunst te maken te hebben.
Ziet er weer erg aangenaam uit.

Dikke complimenten en XXX
Karina

Nadja said...

Ja... Licht...
Wat een vreemd verschijnsel...
Ik heb er een aantal waar mijn
lichaam haast atletisch lijkt...
Haha... over optische illusies
gesproken, deze kunnen tellen!
Anderen lijken dan weer mijn geraamte extra te benadrukken.
Bij sommige lijkt het zelfs of mijn
botten zelf zichtbaar zijn!
Erg vreemd om je eigen lichaam zo
te zien. En erg interessant om
te leren begrijpen hoe je het
beeld dat gevormd wordt kan
beïnvloeden!
Het zal mij ook helpen bij het
fotograferen van andere modellen.
Hartelijk dank Karina!
XXX