No model 23

7 comments:

Nadja said...

:-))
Usually I have a happier face...
Even when I feel like this, like, in the mornings.

Karina said...

Hihihihi maybe you did need a minute to get used to the three boobies :-)
I am pretty sure you have a happier face now.

Je heb hier echt een soort van lagen effect gekregen.
Bijna zoals uit de analoge tijd wanneer je het rolletje vergat door te draaien :-)

En wat het weer betreft... Wet, wet wet kan best heel mooi zijn als het maar niet gezongen wordt :-)

LG, Karina

Nadja said...

Karina, the 3 boobs is nothing
compared to some of the other things
I have seen appearing on these photos! ....

Haha, ik zie er hier uit als een
soort verfrommelde marionet.
Het is beschamend maar ik vind
hem zo grappig.
Hartelijk dank Karina!
XXX

Colourit said...

De foto is inderdaad grappig! In het vervolg moet model 23 toch beter de boterhammekes opeten. ;)

Nadja said...

Model 23 eet elke ochtend en elke
avond 6 volkoren boterhammen.
En 2 potjes pudding.
Middageten: een zakje volkoren rijst of 6 aardappelen, en 2 potjes
pudding. En als ik kan, nog
eens een nachtelijke snack.
Haha... Colourit, ik daag U uit om zoveel te eten als ik! :-)))
Ik moet echt vechten om op mijn
gewicht te blijven. En verlies de strijd regelmatig ook.
Altijd al graatmager geweest.
En door wat gezondheids- problemen
wordt het alleen maar erger.
Maar! Je weet wat ze zeggen he:
Onkruid vergaat niet! :-))
Bedankt Colourit!
XXX

Colourit said...

Sorry Nadja. Ik schaam mij al lichtjes door mijn onbezonnen commentaar. Dat is nu eenmaal het metabolisme hé. Velen zijn stikjaloers op die slanke lijn.
Nogmaals mijn excuses.

Nadja said...

Maar neen Colourit!
Ik vond het echt grappig!
Haha... Geen probleem hoor!
Je reageerde als een lieve moeder!
Bedankt!
Je moest eens weten wat ik ooit allemaal al te horen gekregen heb over dat mager zijn! Deze ribbenkast kan wel tegen een stootje hahaha...

Bovendien: IK ben de meester in onbezonnen commentaar! :-))
Sorry daarvoor...!

XXX