No model 25

8 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijg maar met enige regelmaat klinkt er muziek in mijn oren als ik naar je werk kijk.
Knap als je diverse gevoelens op kan roepen met je werk.
Nu worden ogen en oren gestreeld.
De muziek die in me op kwam was blinded by the light.
Het lijkt als of jouw gezicht volledig verlicht is.
En vanaf daar glijd het vrolijk over je lichaam.

Fijne avond en LG,
Karina

Nadja said...

Sorry Karina, even een correctie.
Ik schaam me te erg voor spelfouten.
:-))

Manfred Mann?
Ik hoop dat jij het nummer beter
vind dan ik, dan! :-))
Ik ben bij deze reeks dichterbij gaan staan en heb de scherpstelling niet
aangepast. Zoals bij de 'Enter at own risk' reeks. Daar heb ik ook onscherpte bewust gebruikt. En dus ook weer een heel ander effect.
Hartelijk dank Karina!
XXX

Colourit said...

Deze opname vind ik super. Heel natuurlijke pose. Telkens lichte verschillen en toch weer helemaal anders van uitdrukking.

Nadja said...

Ik heb met mijn bewegingen geprobeerd het beeld te beïnvloeden. De lichaamsdelen die je meer of minder, beweegt zullen meer of minder zichtbaar zijn. Dat valt niet echt mee. Veel lichaamsdelen om aan te denken.
:-)))
En de hoeveelheid licht die op een bepaald deel valt speelt natuurlijk ook een rol. Maar ja, zulke experimenten vind ik dus wel leuk. De effecten blijven verrassend!
Hartelijk dank Colourit!
XXX

Karina said...

Hahahaha nee Nadja het was mijn smaak qua muziek ook niet.
Echter toen ik hem zag optreden op aero classic rock samen met Deep Purpel en lynyrd skynyrd en dat soort golden oldies was het toch wel heel erg leuk, misschien was de ervaring en het gevoel leuker dan zijn muziek maar toch......time of my life :-)
Dus met deze opname kreeg in een flash back naar sweet memories :-)
Thanks

xxx

Nadja said...

Lynyrd Skynyrd...
Jij hebt die mannen gezien...
Nu ben ik ZO jaloers!
Die mannen waren geweldig! !!!
AAAAAAAAAAAHHHH!!!!
De legende gaat dat ze enkele van die mannen gelyncht hebben in , 'the backward deep south', wat hun thuis was! Toen ze uit het moeras gekropen kwamen na een vliegtuig crash.
Langharig tuig, helemaal onder de modder. De aanblik zou teveel geweest zijn voor de moerasbewoners... Ze waren bang...
:-((
XXX

SantaMO_blvd said...

This photo is beautiful Nadja, it reminds me, Man Ray and Max Ernst and a snail. Really nice!

Nadja said...

Man Ray is one of my favorites!
Thank you very much, SantaMO!
XXX