No model 27

6 comments:

Nadja said...

No. I don't think it's my exhibitionistic side that makes me do these things. I think it's actually my masochistic streak. It stays painful. Aaahhh... wonderful!
"-))

Karina said...

:-) maakt helemaal niet uit welke kant dit van je is.
Ik vind het stoer, lief en mooi en het getuigd van vrijheid van geest en lichaam.
Alleen daarom al maak ik een diepe buiging voor je.
Mooie opname, fraaie pose, relaxed en een tikkeltje stoer.

Liefs,
xxx

Nadja said...

Haha... Karina...
Gelukkig maar, dan, want ik ben er zelf nog niet helemaal uit hoor...
Nog steeds allemaal onder het motto:
'Kill the shame'...
Maar, 'shame' is een verdomde draak met vele levens! We vechten door!
:-))
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Colourit said...

Welke kant hier tot uiting komt is al gelijk. Je maakt in elk geval sprekende foto's, die de verbeelding bij de toeschouwer de vrije gang laat gaan. Ik heb in deze reeks altijd plots een 'woord' in mijn hoofd dat de foto kenmerkt. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Hier is het 'verstarring'.

Nadja said...

Ik ben blij dat ze tot de verbeelding spreken!
En ja, dat is net leuk dat het bij iedereen wat anders kan oproepen. Het is hier puur de menselijke vorm, zonder enige andere afleidingen en dat zal dat nog versterken denk ik.
Hartelijk dank, Colourit!

Nadja said...

Oh! XXX
:-)))