No model 30

4 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Ik vind het knap dat je nu inmiddels bij nr.30 aangekomen ben en dat je toch steeds weer een andere foto neer weet te zetten.
Deze is getekend door een hele mooie pose en zachte lijnen.
En wat een lief neusje heb je hier, heel parmantig en lief.

Fijne avond en LG,
xxx

Nadja said...

Haha ja, die neus. Nu heb ik al een scherpe neus en dan snijdt het licht hem nog wat bij.
Ik vind de vormen van het lichaam hier ook wel mooi. Ik kan nog wel een tijdje doorgaan met deze foto's, heb er veel gemaakt. Maar ik had er geen werk aan... Ik heb een nieuw project nodig! !!! Ik trok van ellende gisteren al de straat op met mijn camera maar, hier is alles toch al zo saai en grijs, en dan dat weer! Al wat ik zag was vies vuil grauw... :-((
Denk dat ik misschien ook wat fruit in huis moet halen, zoals jij! Je moeder is alvast ook al erg enthousiast zag ik.
Bedankt Karina!
Berichtjes als de jouwe fleuren grijze dagen toch wat op!
:-)) XXX

Karina said...

Hi Nadja,

Ik kan het je echt aanraden.
Het leuke van plons fotografie is dat je van alles in het water kan gooien.
Ik ga de volgende keer als het weer regent op Zondag een experiment doen met een oud gsm telefoontje denk ik.
Overigens ijsklontjes doen het ook enorm leuk in zowel water als melk :-)
Hihihi ik verveel me niet, enne moeders heeft peper tussen haar billen dus die kan al helemaal niet stil zitten :-)))

XXX

Nadja said...

Haha... Een telefoon dat lijkt me wel sensatie ja! Bedankt voor de tips! Ik sta op springen, er kan elk moment weer 1 of ander vreemd project aan mijn brein ontspruiten vermoed ik...
(Ik denk dat zowel jij als je moeder vaten vol onstuitbare energie zijn!)
XXX