No model 31

2 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

En hoe staat het met het uitbroeden van je nieuwe ideeën?
Niet dat je hier niet mee door moet gaan hoor, ben gewoon nieuwsgierig :-)))
Als ik naar deze pose kijk dan denk ik dat je naast fotografie ook met het grootste gemak een goede mannequin zou zijn.

XXX

Nadja said...

Een mannequin, zo iemand die kleren toont op bijvoorbeeld een catwalk? Ja, ik ben wel een erg goed model natuurlijk. "-)) Maar dan zullen ze toch eerst kleding moeten uitvinden die mij past! Waarom denk je dat ik naakt op de foto's sta? :-))
Die ideeën...
Dat moet denk ik nog verder gisten. Gisten tot de kurk haast uit de fles knalt. Zo gaat dat gewoonlijk bij mij. Hopelijk wordt de knal niet te erg, dat het brouwsel alle kanten opspat! :-))
Hartelijk dank om eens in het brouwsel te roeren en wie weet het proces te versnellen, Karina!
:-))) XXX
Oh, daarstraks geprobeerd mijn vriend nog eens voor mijn lens te krijgen. Maar hij vind 1500 x bekeken worden op mijn blog niet voor herhaling vatbaar. En ik zie hier geen andere slachtoffers in de buurt... Ai ai...