No model 9

4 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Ook dit is weer een hele toffe opname geworden.
Het licht wekt een dromerige illusie alsof het model een bijna onzichtbare bruidsjurk draagt.
Erg gaaf wat je kan doen met licht en fotografie.

Liefs, Karina

Enne thanks for the compliments...(bloos)

Nadja said...

Een bruidsjurk...
Dan nog liever naakt!
Ik heb van kleins af aan gezworen dat
ik nooit zou trouwen.
(Ik had thuis het beste voorbeeld
van hoe het niet moet.)
En heb het ook nooit gedaan. :-))

Hartelijk dank Karina!
XXX

Karina said...

Hahaha lets shake hands on that one :-)

Voor mij het zelfde.
Ben 45, nooit getrouwd en zie er ook het nut niet van in.
Heb een fijne relatie en wil het graag zou houden.
Heb altijd gezegd dat als ik ooit trouw (want zeg nooit nooit) dan pas als ik 88 ben en in een knal oranje jurk.
Ik denk dat dat een oude broze huid best flatteer ;-)
En na de bruidsnacht.....game over :-)

xxx

Nadja said...

Hee!...
Mag ik dan foto's komen maken?
Zo met heel artistieke
bewegings-onscherpte ...
Met mijn wandelstok in de ene hand
en de camera in de andere.
Shake shake shake...
And shake the booty at the
party too! !!!
(Denk dat oranje wel past bij een
vurige 88 jarige... Ja!)

Jazeker Karina, groot gelijk!
Ik wist wel dat je een erg
verstandige dame bent!
:-))
XXX