6 comments:

Janny said...

Dag Nadja wat ben je weer druk bezig
maar je doe het weer fantastisch wat heb jij een fantasie om steeds weer iets anders te verzinnen complimenten hoor
ik ben weer met mijn lensbaby op stap geweest dus kijk wel wanneer ik ze plaats
Ik wens je een heel fijn weekend toe
en doe het een beetje rustig aan hé
Groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Ah! Te gek, die lensbaby dat lijkt me wel een zeer leuk speeltje! Ik kijk er al naar uit!
Het zijn hier zeer rustige dagen... Nog steeds aan het wachten op mooi weer. Al heb ik al een binnenhuis back-up plan voor als ik klaar ben met deze reeks! Want die regen blijft maar vallen.
Hartelijk dank, Janny!
XXX

Colourit said...

Deze is weer toppie! Hier zie ik 'berusting'. Mooi vind ik hoe jij de natuur ( bomen) betrekt in deze foto. De bomen lijken de personages te omarmen. Ik ben in een poëtische bui blijkbaar.;-)

Nadja said...

Ja, die bomen komen goed uit he!
Helaas, het zijn gemalen en geperste bomen, waar dan weer bomen opgedrukt zijn. het is een levensgrote muur- poster! Hij hangt hier bij mij op de bovenverdieping. :-))
Poëtisch is goed voor een fotograaf!
We zien dat in je beelden soms ook!
Hartelijk dank, Colourit!
XXX

Wout said...

Hoe het komt weet ik niet. De houding, het motief van de kleding? Het doet me in ieder geval heel sterk aan Gustav Klimt denken. Dit zou ook heel mooi zijn in felle kleuren met veel goud en schittering.
Groet van je fan, Wout

Nadja said...

Ik begrijp natuurlijk dat je fan bent... Maar Wout, daarom hoef je nog niet zoveel stroop te smeren. ...
Klimt, dat is mijn absoluut favoriet schilder aller tijden! Haha...
Hartelijk dank Wout!
XXX
(Eigenlijk zijn de kleuren ook heel mooi. Allemaal oranje met wat fel blauw van het truitje. En toch ga ik steeds voor zwart wit....
Tja, echt verslaafd wellicht...)