10 comments:

Janny said...

Fantastisch Nadja wat mooi knap gedaan dikke complimenten
de Zwart wit is ook mooi
Fijne dag verder groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank, Janny!
Het is olie op azijn, in een glazen schaal,een gekleurde handdoek er onder. Mocht je benieuwd zijn, hier heb ik mijn idee gehaald:

http://www.youtube.com/watch?v=SCYG7HO_SZo

Ik heb het natuurlijk wel op mijn eigen manier gedaan.
Gewoon met de 50mm lens.
Uit de losse hand.
Voor U ook nog een prettige dag Janny!
XXX

Wout said...

Ik heb lang gewikt en gewogen en ik weet dat je gek op b&w, oftewel zwart wit bent. Maar de kleur maakt de foto voor mij toch iets spannender. Brussel nu 17 graden lees ik en morgen regen. O, wat heerlijk moet dat zijn.
Groet vanuit een veel te warm Spanje, Wout

Nadja said...

Wat een pestkop ben je Wout!
Die regen die zien we hier haast elke dag sinds een maand of twee!
Zullen we even ruilen?
Kom jij op mijn vier poezen passen, terwijl ik een zonne- kuur doe!
Haha, neen, toch maar niet.
Ik kan hier nog niet tegen de warmte als de zon er even door komt!
Bedankt voor je bezoekje Wout!
XXX

Janny said...

Bedankt Nadja ik hou wel van zulke experimenten
ik wens je een heel fijn weekend toe groetjes Janny
xxx

Anonymous said...

hoi nadja knap gedaan hoewel ik ook wel van zw-w hou vindt ik toch ook de kleur hier sterker.

groetjes en see you soon

jefke said...

sorry men naam vergeten bij te vermelden kende het systeem nog ni

groeten jef and nancy

Nadja said...

Ah! Jef en Nancy, hallo!
Ja, behalve Wout hier hebben nog
enkele mensen de opmerking gemaakt
over de kleuren.
Ik zal het toch echt moeten geloven!
Maar je kent me he, koppig en eigenwijs.... :-))
Bedankt he!
Tot over een paar weken op school, hoop ik!
XXX

Colourit said...

Deze vind ik fenomenaal! Ik wist niet hoe je zoiets moet maken ... maar nu kan ik gaan experimenteren.
Bedankt voor de tip.
Dit is helemaal 'mijn ding'.

Nadja said...

Ja, leuk he!
Ik wacht ongeduldig op resultaten!
Een schilder als jij moet daar inderdaad wel wat mee kunnen!
Jij bedankt, Colourit!
XXX