10 comments:

Colourit said...

En nu weer in kleur ... het blijft me boeien die creativiteit van jou.
Het zwart-wit lijnenspel doet het supergoed.

Nadja said...

Hartelijk dank, Colourit!
Ik had behalve een gekleurde handdoek onder de glazen schaal, ook gekleurde azijn genomen. Ik kon daardoor met het rood van de handdoek en, wat bleek te zijn, magenta van de azijn, apart werken in de bewerkingen.
En een zeer kortstondige blauwe hemel gaf het blauw op de olie.
Er zijn allerlei variaties denkbaar. Succes als je het probeert! Echt leuk om te doen!
XXX

Leovi said...

Really a beautiful composition, lovely. I love this series.

Nadja said...

Hello Leovi!
Thank you very much!
I had some great colours too in the vinegar and oil photos.
And in the selfportraits too.
Still, my heart keeps going to the black and white the most.
But, I visit your blog every day, for my beneficial, 'colour bath'!
:-)) Big XXX!

Anonymous said...

Je blijft me verbazen ! Die kleurtjes geven wel iets extra's. Hoe je met lagen weet om te gaan is fantastisch. Met een beetje kleur oogt het iets vrolijker ..

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Ferdifoto!
Ja, vrolijker...
Misschien is al dat zwart/wit om een beetje mijn ongelooflijke geluk van tegenwoordig te compenseren.
"-))
Met lagen werken is heerlijk!
De verassingen die je krijgt zijn zo leuk!
Moeilijk is het niet, gewoon veel spelen. En dat doe ik nu net zo graag!
Altijd leuk om horen dat iemand anders het ook leuk vind!
Bedankt! XXX

Janny said...

Lieve Nadja
Wat zijn ze weer SUPER mooi de hele serie zowel zw als met kleur complimenten hoor heel knap gedaan jij word vast heel beroemd heel mooi voor grote posters aan de muur
Bedankt voor je lieve reactie bij de macro's
ik wens je een heel fijn weekend toe het word mooi weer dus ga ook lekker buiten genieten
Liefs Janny
xxx

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Janny!
Ik ga zeker en vast je raad opvolgen, en naar buiten!
Want zelfs voor een huismus als ik
is het nu toch echt teveel geweest...
Ik ga straks op zoek naar nieuwe foto avonturen!
Ik ben wanhopig! Bijna. "-))
Nu is het zonnetje hier en mijn model zit in Italië!
Dus maar even wat anders verzinnen...
XXX

astropippo said...

pure art! I love it and all the series

Nadja said...

Thank you very much, Matdur!
I would not call it art!
I have no complicated explanations with the photo... "-))
Just that I am sometimes ''calling' myself Madame Zorah,
when I am guessing at things. :-))
Thanks for visiting my blog!
I consider it my portfolio, so, my best photos only.
But, I make mistakes...
Working on the newest photo,
to fit better with the rest of the series...
I am ashamed... bad decision!
:-)) XXX