10 comments:

Janny said...

Dag Nadja
Ik heb de serie foto's weer bekeken en ik kan niet anders zeggen dan hoe krijg je het telkens weer voor elkaar
heel heel knap van je dikke complimenten ze zijn weer prachtig
ik wens je een fijne dag toe Nadja en ook ontspannen hé
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Hallo Janny!
Ja, bij wijze van bezigheidstherapie heb ik dan nog maar eens een reeks zelfportretten gemaakt.
De andere foto's zijn al ouder.
Ja, ontspannen heb ik nu wel genoeg gedaan.
Ik verlang nu echt naar de start van het nieuwe schooljaar.
Naar de nieuwe uitdagingen!
XXX

Janny said...

Lieve Nadja
Bedankt voor je lieve reactie ik vind mijn blog ook wel mooi fris geworden
en ja als het enigszins kan ben ik buiten ik vind het vreselijk om binnen te zijn in de avond geef het niet
maar overdag is het voor mij een straf binnen zijn erg hé
ik ga van de week (als het weer het toelaat) naar de Heide dat is wel leuk
ik wens jou heel veel succes met je nieuwe schooljaar en ik weet zeker succes verzekerd je bent echt heel erg creatief en ik heb grote bewondering voor je
ik wens je een fijne dag verder (hier giet het heel de dag )morgen schijnt de zon weer
Liefs Janny
xxx

Nadja said...

Bedankt Janny!
Ja, het zal weer wel lukken met dat derde jaar.
Ik kijk al uit naar je nieuwe foto's! Ja, zelfs al hou ik nogal van donker, ik vind je blog erg mooi zo! Past helemaal bij je opgewekte werk!
Ik hoop voor U dat er nog wat mooie dagen mogen komen. Zodat je niet als een triest vogeltje in je kooitje moet blijven. :-))
En, zodat wij van je avonturen kunnen meegenieten, natuurlijk!
XXX

Karina said...

Hi Nadja,

Sorry het heeft even geduurd en het zal ook nog wel even duren maar ik moet je bekennen dat ik met regelmaat bij je gespiekt heb en echt elke keer geniet van je creativiteit.
Je serie door de druppels heen is super, lekker verfrissend en ook al is het vaker gedaan nog steeds heel origineel, vooral omdat jij er je eigen wending aan gaf.
Je nieuwe serie is ook weer hartstikke gaaf.
Mysterieus en doordringend.
Dikke complimenten, en voor wat betreft je betreft je nieuwe schooljaar.
Heel veel plezier succes heb jij niet nodig want voor mijn ben jij al dik geslaagd.

Dank je ook voor je beterschaps groet, lief, ik knap daar al zo ie zo van op, Thanks.

Lieve groetjes,
Karina

Nadja said...

Helaba, jij daar!
Moet jij niet rusten?
Gauw op de bank en relaxen hoor!
Je hoeft je niet te excuseren!
Ik heb ook wel gezien dat het vertrouwde Nederlandse i.p. adres in mijn stats opduikt. :-))
Hartelijk dank, Karina!
Wordt maar gauw beter he!
Ik kan het niet verdragen als lieve mensen ziek zijn...
Dikke XXX!

Karina said...

Komt best wel een keer goed hoor.
Ik doe het rustig aan maar vraag me niet om niets te doen, dan kan je me net zo goed opsluiten in Alcatras :-))

XXX

Nadja said...

Ach ja, juist...
De dochter van Janny he...
:-))
Zorg goed voor jezelf!
XXX

astropippo said...

just a word..outstanding!well done

Nadja said...

Thank you so much, Matdur!
That's really a... great word!
:-))
I'm really glad that you like them.
XXX