6 comments:

Anonymous said...

Dit blog verbaast en intrigeert me. Ik bekijk het regelmatig en telkens is het verrassend, zowel wat betreft fotowerk als wat betreft je teksten, commentaren en wederwoord.

Nadja said...

Hartelijk dank, Tejofra!
Ik ben blij dat je mijn werk interessant vind!
Soms vraag ik me namelijk wel af of het nog wel leuk is voor anderen. Haha...
Kwam net zelf nog eens kijken...
Zit al te verzinnen over een volgend project.
En heb nog geen idee. ...
Denk dat ik niets meer kan verzinnen...
Zo gaat het gewoonlijk.
En dan ineens doe ik weer wat vreemds...
Haha... Nogmaals bedankt!
En, altijd welkom!
XXX

Anonymous said...

Ik kijk er al naar uit naar dat "vreemds"

Nadja said...

Ik zal mijn best doen!
:-)))
Niet dat dat nodig is om vreemd te zijn. Dat wordt het bij mij steeds vanzelf...

astropippo said...

really nice work Nadia!

Nadja said...

Thank you very much, Matdur!
As you can see,
I already started a new project.
I wanted to do movement experiments...
Those will follow! :-))
XXX