17 comments:

Janny said...

Weer een knappe foto Nadja
heel mooi


Bedankt voor je leuke opmerking bij de Paardjes en koeien
ja daar word ik ook altijd vrolijk van die zijn zo lief hé en heel sociaal die koeien ook echt dringen wie er vooraan mag staan hé of ze echt voor je poseren
je heb wel gelijk ik had er een paar Zwart wit moeten doen
vergat ik weer
.
wat hebben we toch een leuke hobby Nadja
wij vermaken ons wel hé
Een hele fijne avond
Groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Inderdaad Janny, fotografie blijft boeiend!
En je dieren foto's...
Haha... Echt geweldig!
Ik vind koeien ook zo lief, en best wel intelligent ook!
Je kan hen diep in de ogen kijken ook. Alsof zij jou ook proberen te doorgronden.
:-))
He maar dat gevlekte paard is in kleur ook geweldig hoor!
Maar dat ongelooflijk mooie vlekkenpatroon zou in zwart wit nog meer opvallen denk ik.
Ik ben echt erg, bij iedere foto die ik zie zit ik me de zwart wit versie voor te stellen... Haha.

Voor jou ook nog een fijne avond Janny!
En, hartelijk dank!
XXX

AWD-daytona said...

Die strepen geven een goed effect aan de z/w foto. Prima uitsnede ook!
Groet,
Peter en Janny

Nadja said...

Ja leuk he, ik heb deze stof speciaal daarvoor gekozen.
En omdat het verschillende kleuren strepen zijn, kan ik in de omzetting naar zwart wit leuk met de contrasten spelen.
Hartelijk dank, Peter en Janny!
XXX

cafe selavy said...

I guess I wasn't the only one.

Nadja said...

That would have been a bad sign!
"-))
Still, I value your opinion a lot, Selavy!
But, I am like your model, and worse.
Because, I don't only see all the faults in me, but all the photographic faults too. ...
Ahhh!
But, I guess I can take this comment as a sign that your not disgusted by the sight of them yet?
I sure hope so anyway.
Thank you very much, Selavy!
Big XXX who are a little to warm to give to a monk...
But, what the hell, I am a devoted sinner!
:-)))

raycho dimitrov said...

eha,crazy!
wonderful series...
interesting cloths,model and atmosphere...:)

first my association is a song
"Between the lines" - Bonobo & Bajka

good light...
but I wish to tell you that composition is bad!
I know,I know it's a self!

But I thik ,the model need a air in this photos...

Am I right ?

Nadja said...

Ah no Raycho! !
I don't like too much air.
My brains start to work, too good with too much air...
Haha...
I like tight compositions!
I do that on purpose.
Thank you very much, Raycho!
Big warm XXX!

raycho dimitrov said...

:)
greeting !

Nadja said...

But, of course, my dear Raycho.
I am sitting in school, trying to learn more, at this very moment.
:-))
Greetings back from the crazy "girl"!
And, put some new photos on your blog!
I am waiting... "-))

raycho dimitrov said...

hm, I broke my digital camera...
and now shooting with old pentax camera

it's a lond story...make photo,scan films, photoshop in few cases and then I post in blog...

and you know I wait for the outcome time ...
but I pay a nice price!

The effect is amazing !

I hope soon post a new photo !
XXX

Nadja said...

Cool!
I love your analog photos!
Just do it, oké?
Work on them, and post them on the blog I mean.
I know, I know... The work.
But still!
And, tell your girlfriend that she can come to visit you again,
when you are done! "-))
The song "Between the lines" is cool!
Big XXX and hug, Raycho!
Don't forget to make fun, it's an order!
"-))

Colourit said...

Deze vind ik heel mooi omdat hier de nadruk meer ligt op de kleding en de handen. Die belijning en compositie zijn supermooi!

En je nieuwe cursusjaar fotografie is alweer van start gegaan hé. Ben je goed gestart?

Nadja said...

Inderdaad, Colourit!
Derde en laatste jaar.
Gisteren zei onze nieuwe leraar portret, dat ik talent heb.
Ik had mijn blog even gauw laten zien, natuurlijk.
Dus, ja, dat lijkt me al een goede start!
Ik gloeide helemaal, zeg maar.
Van trots he, al is hij ook jong en knap! "-)))
Onze andere leraar:
Die gaat nog even tijd nodig hebben om aan mijn humor gewend te raken, denk ik. Hahaha...
Ik ga altijd meteen hard met nieuwe leraars!
Hoe sneller ze me kennen, hoe beter!
Maar, denk dat ik toch al wel een beetje een goede indruk gemaakt heb met mijn, ahum, technische kennis. :-))
Hartelijk dank, Colourit!
XXX

Dmitry Voevodin said...

Замечательно. Серию ваших фотографий я понял. Оригинально.

Nadja said...

@Dmitri:
I'm so sorry!
It seems that I missed this comment of yours.
Accidently found it now.
I'm am an absent minded chicken. ...
:-))
Thank you very much, Dmitri!
XXX

Nadja said...

And on top of that I write your name wrong...!
Sorry again, Dmitry!
See what I mean with, the absent- minded chicken?