6 comments:

Anonymous said...

great series of red! glad I found your photo. I often visit here and look.

Colourit said...

Heel subtiel vind ik deze foto van the lady in red! Mooi!

Nadja said...

Thank you very much, Jirka!
I was doing more 'red - experiments, at this very moment.
Don't know yet... Good or bad.
Maybe maybe, I guess. :-))
You are welcome anytime!
XXX

Nadja said...

Ah Colourit!
Jij bent hier ook! :-))
Ja, ik vond deze ook wel mooi, door dat subtiele.
Een beetje buiten karakter voor mij, vermoed ik.
Ik denk ook niet dat het zal blijven duren. ...
:-)))
Hartelijk dank Colourit!
XXX

Janny said...

Goeiemorgen Nadja
ze zijn weer stuk voor stuk KLASSE heel erg mooi en super knap gedaan dikke complimenten ( de kleur TOP )
Ik wens je een hele fijne dag toe
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Hartelijk dank, Janny!
Voor 1 keer vond ik de kleuren
mooier dan zwart wit.
Omdat het rood haast lijkt te gloeien denk ik.
In vergelijking hiermee waren de zwart wit versies 'dof'.
Voor U ook nog een prettige dag, Janny!
XXX