8 comments:

Sinobjetivo said...

Just drifting breasts remind us that there is a body which blends with the color of sunset.

Nadja said...

Thank you very much, Dámaso!
That's a very nice discription. ...
I can almost imagine the feeling:
drifting in, and blending in, with the colours of the sunset.
Wonderful!
I would like to imagine, that dying is like that.
:-)) Big XXX!

Janny said...

Hallo Nadja
Ik heb ze allemaal bekeken en ik verbaas me er weer over hoe je het voor elkaar krijg dikke complimenten heel erg mooi allemaal
bedankt voor je lieve reactie
ik wens je een heel fijn weekend toe
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Hartelijk dank, Janny!
Ja, deze stof leek me ideaal voor wat experimenten.
Het is gordijnen- stof, met flappen die opengewerkt zijn.
Ik ben aan het zoeken naar 'beweging' in een foto.
Zonder dat het onderwerp echt beweegt.
Een gevoel van beweging oproepen met de lijnen, zeg maar.
Ik blijf gewoon verder spelen!
Ben net een externe flitser gaan kopen.
We hebben het nodig voor ons schoolwerk.
Ik hou het meest van natuurlijk of 'aanwezig' licht.
Maar ja, dat is natuurlijk erg beperkt.
Afgelopen donkere zomer heeft me dat extra laten beseffen.
Oh, en een draadloze ontspanner heb ik ik ook maar ineens aangeschaft. ...
Geeft me meer mogelijkheden voor mijn zelfportretten!
Ik zeg tegenwoordig niet meer dat ik daar mee ophoud.
Dat gaat blijkbaar toch niet.
:-)))
Prettige dag nog, Janny!
XXX

Sinobjetivo said...

Enjoy the sunset, there is no hurry to die.

Nadja said...

Yes, Dámaso, true, true.
I will enjoy! :-)))
XXX

Colourit said...

Deze vind ik ook supermooi.
Hier zit weer 'pit' en leven in. Creativiteit heb je in overvloed.

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Colourit!
Ik ben net mijn creativiteit aan het botvieren op de eerste test- foto's die ik met mijn, gloednieuwe, externe flitser gemaakt heb.
Ik hield nooit van flitsen.
Maar had er nu één nodig voor school.
En ja, als ik er dan zoveel geld aan geef, ga ik er wel de maximum uit proberen te halen!
Ben nu al blij dat ik besloten heb om toch de investering te doen.
Een hele nieuwe wereld van mogelijkheden!
XXX