2 comments:

Karina said...

Hallo Nadja,

Mmmmm van harte gefeliciteerd met de nieuwe liefde in je leven "de flitser" :-)
Tja het heeft bij mij ook even geduurd eer ik er een had maar ben inmiddels al een paar jaar samen gelukkig.
Niet bang zijn dat je 50mm lens jaloers wordt hoor.
Ik heb daar een prima oplossing voor.
Ze mogen naast elkaar slapen en ik gebruik ze binnenshuis ook altijd samen.
Het is een soort van goede driehoeksverhouding geworden, iedereen blij dus :-)
Proficiat.
Enne.......erg geslaagde foto's.
xxx

Nadja said...

Wel, ik ben een absoluut voorstander van driehoeksverhoudingen!
Nu ja, zolang ik beide partners kan kiezen dan toch. ...
Maar, ze mogen naast mekaar slapen, zeg je.
Je bedoelt dan toch naast mekaar, bij jou, hoop ik.
Ik ga in elk geval geen risico nemen, en ze beiden mee in bed nemen.
Mijn vriend en ik kunnen toch het bed niet delen, om te slapen.
Gezellig, een kat of 3- 4, de flitser en de 50mmm.
En mijn vriend lekker als vanouds op de bank, als ik 's ochtends het bed in kruip.
Hartelijk dank voor de goede raad, Karina!
De foto's...
Ik euhhhh... nu ja, het zijn tests, met mijn meest gewillige, maar helaas ook lelijkste model. ...
Dank g.. voor Photoshop!
Amen.
"-//
XXX