10 comments:

Janny said...

Hoi Nadja
Wat heb je weer een leuke serie gemaakt is je model Linda ??
Mooi gedaan hoor
Ik wens je een heel fijn weekend toe
Groetjes Janny

Nadja said...

Hallo Janny!
Ja, inderdaad, eindelijk van Linda foto's gemaakt.
We hadden veel te weinig tijd, maar het was leuk!
Ik heb bewust met het zonlicht gewerkt hier.
Maandenlang gewacht op een kans om dat te doen, zoals je weet.
Veel foto's heb ik niet, maar er gaan nog wel wat leuke volgen.
Mijn favorieten ga ik vanaf morgen plaatsen.
Hartelijk dank, Janny!
XXX

Janny said...

Hallo Nadja
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog
Waardeer ik altijd heel erg want jij heeft er verstand van deze zwart wit foto van Linda zijn leuk op hele grote posters in een modern interieur
en met de zonneschijn erbij is heel erg mooi
Fijne dag verder hé
Ik ben vanmorgen met Karina naar het bos een poosje geweest (zij heeft veel pijn )
en vanmiddag ben ik nog lekker een poosje naar de polder geweest op de fiets heerlijk
Hartelijke groetjes Janny

Nadja said...

Hartelijk dank, Janny!
Erg zeg, Karina lijkt maar niet beter te worden.
Hopelijk deed de wandeling deugd.
De zalvende eigenschappen van de natuur, helaas is dat vaak niet voldoende.
Ik duim voor haar.
XXX

Ramon Pruneda said...

I like your works, your photos evoke passion, hardness, sadness and sometimes underground worlds. Collision between the outer world and the interior of the personages and your glance.

greetings Nadja

Nadja said...

Moncat, thank you very much!
That's a great, and very good discription that you give, I think.
May I use your words, when I must describe my photo's?
:-)))
Thanks again, Moncat!
Big XXX

Ramon Pruneda said...

by all means Nadja, my words are not only mine are also yours.

Nadja said...

:-))
Thank you very much, Moncat!
XXX

Pierre BOYER said...

Very nice shot...
Best regards from Paris,

Pierre

Nadja said...

My classmate Linda again.
I waited for months before we could make this series.
The weather was so bad here last summer. It was too dark to photograph inside, with my cheap camera.
I need a better camera!
Working on that. :-))
Thank you very much, Pierre!
XXX