6 comments:

Karina said...

Hallo Nadja,

Wow, dit is echt super gaaf (de gehele serie overigens)
Vind je model een beauty, real as life itself, ze is mooi en vol echte expressie.
Maar ook je foto's zijn stuk voor stuk echte knallers, foto's die je zou verwachten op een CD/LP hoes, of posters van een idool die een tiener slaapkamer sieren, of gewoon in een sfeervolle kroeg hangen.
Vakwerk dame!

LG, Karina

Nadja said...

:-))
Hartelijk dank, Karina!
Helaas heb ik veel van de foto's laten mislukken.
Tenminste, ze waren wat te typisch mannenblad stijl, naar mijn smaak.
Kleding, poses, mijn camera- standpunten.
Het was wat 'too much'.
Maar deze vond ik zo zwaar bewerkt wel leuk.
Als een antieke pin- up foto.
:-))
We gaan nog meer samen doen binnenkort, dat is het plan toch.
Nogmaals dank, Karina!
XXX

Karina said...

Hihihi het voordeel van een digitale camera is een digitale prullenbak.
Wat overblijft vind ik echt super gaaf en bewonder je er om.
Ben nog steeds blij dat je deze vorm van fotografie heb doorgezet ondanks de tegenwerking van Picasa :-)
LG, xxx

Nadja said...

Ja, en ik ben van plan nog een stap verder te gaan.
Zeker een stap te ver voor Picasa!
Ben zelf pogingen aan het doen om het voorbeeld te geven voor andere modellen. ...
Hoe kan ik het hen vragen, als ik zelf niet durf?!
Ik wil naakt doen voor mijn eindwerk.
En liefst geen 'verstop naakt' zoals ik dat noem.
Go out with a bang... hopefully.
En voor mijn andere opdrachten ook.
Geen idee of ik modellen ga vinden, en of ik ze kan overtuigen om zover te gaan. ...
Maar een mens kan maar proberen he.
Bedankt Karina!
Ik ga nu verder doen met het nodige lef bij mekaar zoeken. ...
Lef of waanzin...
Ik ben een idioot... :-))

Unknown said...

Interesting one, Nadja. I like it.

Nadja said...

Thank you very much, Serban!
I have a new session planned with this girl.
Tonight, I hope all goes as planned. ...
XXX