9 comments:

Karina said...

Hi Nadja,

Ook deze is mooi.
Prettige pose (een beetje alla Amy Winehouse, gewoon een lekkere rock/blues chick ;-)
Maar ook hier is het een knap staaltje van samenwerking tussen de fotograaf en het model.

LG, Karina
Enne jij bent geen idioot.
Het is meer een kwestie van 'Great minds think alike, and fools seldom differ.' :-)

Nadja said...

Ik geen idioot?
Wacht nog even tot je mijn volgende reeks zelfportretten ziet.
Als ik het durf om ze op de blog te plaatsen, tenminste.
Ahhh...! :-))
Bedankt, Karina!
Gelukkig is Linda wat minder mager dan Amy was, een schrale kip om te fotograferen heb ik hier steeds bij de hand. ...
:-))
XXX

Karina said...

;-))))))
xxx

Enne alles op zijn tijd!

Leovi said...

Metallic tones and pure sensuality.

Nadja said...

Yes, even in cold metal tones,
this girl is still so sensual.
Hope to do more photos with her, soon.
Thank you very much, Leovi!
XXX

Anonymous said...

Much pride in her sight.

Nadja said...

Yes, that's a good observation I guess.
She is a proud girl.
And she has reason to be!
And she was proud of this photo too, she likes it, herself.
So I am happy for that!
That's needed for a good coöperation, next time.
:-))
Thank you very much, A!
XXX

Janny said...

Heel mooi gedaan Nadja echt prachtig ook je model complimenten
Groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Hartelijk dank, Janny!
Linda vind deze zelf ook mooi.
Ze staat er ook prachtig op he.
Ik zal de boodschap doorgeven!
prettige avond nog, Janny!
XXX