9 comments:

Nadja said...

People, this is a fair warning.
It's finished with the beautiful girl- photos for a while.
I am doing experiments, for my various evening school- assignments.
Now, I can't ask a model to stay with me for many hours, while I test things out and mess it up.
So, I have to use my test- model...
You are warned now!
It will become, much worse, before it gets better again...
I am testing with using the flash behind fabrics.
The idea is to get special effects.
Test 1- 2- 3 test...

Nadja said...

I am still thinking if I can do it, here.
But, I did it!
This is fair warning number two.

Karina said...

Hi Nadja,

What fair warning???
Al wat ik zie is een schat van een vrouw.
Een geweldig fotograaf en een artiest in bewerken.
Ben ik bevooroordeeld?..........wel nee :-)
Ik vind je als model qua houding iets minder in deze pose.
Het is wat strak en niet zoals ik van je gewent ben lekker naturel, hier lijk je zoiets te hebben als ik "moet poseren" en ik weet dat jij het echt kan (poseren) Maar je lichtval, belichting en het spelen met licht en schaduw vlekken zijn echt weer super.
Dit is een opname waar ik toch heel veel plezier aan beleef.

XXX

Janny said...

Nadja is weer aan het denken wat moet ik nu ????
het komt vanzelf weer Nadja doe effe lekker niks de belichting is prachtig
heel mooi
ik wens je veel succes en een hele fijne week
Groetjes Janny xxx

Nadja said...

Hallo lieve dames!
Wat een eer, moeder en dochter samen.
Ja, dit was dus maar een test- foto.
Degenen die ik hierna gemaakt heb zien er heel anders uit.
Vandaar deze als waarschuwing, een grapje. ...
Ik zit nog volop te bedenken wat ik kan tonen en wat niet.
Ik ben een set- up aan het bedenken om verschillende vrouwen in te fotograferen. Om zo toch een soort eenheid in de reeks te krijgen.
Ook met de stijve poses wil ik meer doen. Ik hou wel van dat gemaakt geposeerd van in de oude tijd.
We moeten voor de school- opdrachten enkele foto's van beroemde fotografen namaken. En ik wil gaan voor 1 van de echte oude garde.
Ik heb dus ideeën met de massa's!
Mijn grootste struikelblok zal zijn om de nodige dappere modellen te vinden vrees ik.
We zullen zien hoe het afloopt.
Hartelijk dank, Karina!
Hartelijk dank, Janny!
Dikke XXX voor beiden!

Sinobjetivo said...

Who's that girl????

Nadja said...

I am that girl, Dámaso.
Not much camouflaged this time. ...
You don't like her? :-))
This is just a test photo, doing new experiments.
I think that I will show more of the series, soon.

Nadja said...

It is a joke, that I use this photo, to 'warn' people.
The other photos are more revealing.
It's a health risk for the faint of heart.
Because I am no beauty queen, as you can see here.
:-))

Nadja said...

Oh, Dámaso...
In case you meant:
Who is Nadja?
I'm sorry, no short answer.
Still trying to find out more about her.
I guess you will have to do, the same as me:
Look at the photos on the blog, and wonder' about it.
:-))
xxx