7 comments:

Karina said...

Hi meis,

Super, wat een spel van licht en schaduw.
Heel mooi.
xxx

Karina said...

Zit de foto nog even goed te bekijken en weet je wat me opvalt.
Er lijkt een verschil te zijn tussen body and mind.
Je lichaam lijkt compleet vrij en zich over te geven aan de foto.
Mooi pose.
Je gezichts expressie lijkt te zeggen......mmmmm doe ik dit wel goed?
Je geeft je zelf hier echt bloot in mijn ogen......body and mind.
Respect.
XXX

Nadja said...

Ja, het gezicht blijft de angsten vertonen he...
Het is ook niet de bedoeling om 'happy faces' te fotograferen natuurlijk.
Voor mij gaat het net over twijfels, angsten en complexen.
Nu ja, gewoon over het tonen van de persoon, in zijn geheel.
Ik zal ook niet op zoek gaan naar mooie meiden om te poseren maar net mensen die er moeite mee hebben.
En, hopelijk, kan ik aantonen dat van iedereen mooie foto's te maken zijn. ...
Dit zijn natuurlijk voorlopig allemaal nog fantasieën en dromen. ...
Hartelijk dank, Karina!
XXX

Wout said...

Karina heeft het goed gezegd, ik kan er niets aan toevoegen. Deze spreekt me het meest aan van de serie. Groet, Wout

Nadja said...

Ja, Karina...
Slim, bloedmooi en lief...
:-))

Hartelijk dank, Wout!
U bent ook zeer lief.
XXX

Anonymous said...

I love this picture too...
La beauté fragile de ce corps nu...

leviolondingres@hotmail.fr

Nadja said...

I like this one myself.
The fragility you mention, indeed. ...
I was still very insecure about nude self portraits.
Thank you very much, Leviolondingres!
XXX