9 comments:

Andy said...

Mooi, alleen die lichtvlek op het oor stoort mij een beetje

Nadja said...

Ja, mij ook.
Maar ja, met die zelfportretten,
er scheelt altijd wel iets aan.
:-))
Zeg, zie jij mijn foto's dan normaal???
Ik zie haast geen enkele foto.
Eerst waren ze nog zichtbaar wanneer je er op klikte.
Maar nu de meeste ook niet meer.
Ik zie dit vandaag op blogs over de hele wereld.
Dacht dat het een algemeen probleem was.
Werkzaamheden of zo.
Maar is dat dan alleen bij mij?
Bedankt Andy!
XXX

Nadja said...

Ik kan ook geen nieuwe foto plaatsen vandaag.
Het werkt gewoon niet.

Nadja said...

Oke, I found out that you can change, the way photos are shown, when you click on them.
But, I still see no photos!
I go crazy...
I don't see any photos, on not one of the blogs that I follow.
Who saves me?
It seems that other people see everything normal on the blog.

And, I still can not post a new photo.

Andy said...

Ik zie de foto normaal (allé da denk ik toch)
Als je er op klikt komt hij in zo'n pop-up/dia-projectie

Nadja said...

Ah, bedankt Andy!
Ja blijkbaar zien anderen de foto's.
Maar ik dus niet, alleen grijze vlakken.
Blijkbaar kan je nu kiezen of je de foto op een andere pagina wil tonen, of in zo'n 'lightbox'.
Ik laat het nu maar even zo tot ik mijn foto's terug zie staan.
Hopelijk is dit weer zo'n vreemd blogger probleem van voorbijgaande aard!
Ik word er niet goed van.
Ik zie dus ook op jouw blog geen foto's!
Nergens, alleen bij 1 Pool.
Shit...
Nogmaals dank voor de info!

Andy said...

zie alle foto's gewoon, ook op andere blog's.
Waar kan je de weergave van de foto's veranderen?

Nadja said...

Bij mij staat het in het Engels maar ik ga het proberen he.
Als je er niet aan uit kan, laat maar horen!
Je klikt op je blog rechtsboven op 'ontwerpen'.
Dan op die pagina klik je links bovenaan op 'instellingen'.
Dan zie je daar onder 'instellingen' enzoverder ook blauwe woorden staan.
Het derde van links heet in het Engels 'formatting',
Vormgeven of zo in het Nederlands?
En in de lijst opties die je krijgt als je dat aanklikt kan je "afbeeldingen openen in lightbox' een ja of nee selecteren.

Nadja said...

Ik denk er ineens aan dat de nieuwe blogger interface helemaal anders is.
Ik ben terug naar de oude overgeschakeld.
Jij met je nieuwe blog hebt misschien automatisch al de nieuwe gekregen?
Dan heb je een fel witte pagina met knal oranje letters?
Ik kreeg er hoofdpijn van.
Ik hoop dat jet gevonden hebt.
Die 'lightbox' vind ik irritant!
Ik kijk bij de meeste foto's ook graag even naar ern grotere weergave.