11 comments:

Nadja said...

I found out why I didn't see my photos anymore.
And why I didn't see photos on other blogs, too.
Kaspersky, my anti virus programm suddenly kept me from viewing them with it's anti- banner function.
That's a bit to much protection!

Andy said...

aha....problem solved

Nadja said...

Yes, indeed!
Zo stom, blijkbaar herkent Kaspersky de foto's ineens als banners.
Banners zijn de reclame boodschappen zoals je die ziet in hotmail en zo.
Verdomd irritant, maar blijkbaar zal ik ze moeten toelaten als ik nog foto's op blogs wil zien.
Tenzij ze bij Kaspersky beseffen dat ze wat overijverig geworden zijn.
Gelukkig zocht ik verder, had anders nog lang kunnen wachten op beterschap...
Dacht eerst dat het probleem niet op mijn laptop zat omdat het bij mijn vriend hetzelfde was.
Maar die heeft dus ook Kaspersky, 1 van de beste anti virus programma's in omloop trouwens!
Heb je nog gevonden waar je die 'lightbox' kan uitschakelen?
Als het nodig is wil ik wel even naar de nieuwe interface overschakelen en zoeken waar het zit.

Andy said...

heb het gevonden maar nog ni aangepast, zelf nog eens zien wat ik het tofste vind, bedankt

Nadja said...

Oh, dan is het toeval dat je foto's nu weer openen in een nieuwe pagina? Ze weten bij blogger niet wat ze willen denk ik. ...
:-))

Andy said...

O ja..... deze vind ik de mooiste.
net een beetje uit het center zodat de schaduw er mooi bij kan (of zoiets)
Enkel nog een kadertje en een nageltje en ophangen op je favoriete plaats!

Nadja said...

:-))
Bedankt Andy!
Ja, dit is mijn favoriet ook!
Kan het zelf haast niet geloven hoe goed ik er op sta.
:-))
Ja, vrij ver 'off center', maar ik denk in balans, omdat de schaduw hier ook een deel van het onderwerp is.
XXX

Karina said...

Hi Nadja,

Wat een knap staaltje van allround vakwerk.
Een super mooie pose, een prachtige shot en een hele gave bewerking.
Dit is in deze serie tot nu toe zeker mijn favoriet.
Echt vakwerk.

LG, Karina

Nadja said...

Hartelijk dank, Karina!
Ja, deze pose is eigenlijk helemaal 'fout' in de reeks.
Bij de andere foto's heb ik steeds mijn schouders wat opgetrokken en een 'onzekere' en gelaten houding aangenomen.
Deze straalt zelfvertrouwen uit.
Ik vind hem zelf ook mooi.
XXX

Janny said...

Hoi Nadja
Je serie foto's weer bekeken en ze zijn weer prachtig
deze vind ik het mooiste en de laatste ben je onzeker ???
ik vind de bewerking ook mooi van deze
heel veel succes hé en ik wens je een goede week toe
Hartelijke groetjes Janny
xxx

Nadja said...

Hallo Janny!
Ja, ik blijf deze ook de mooiste vinden.
Dat overtref ik niet te gauw meer met een zelfportret vrees ik.
Op de laatste lijk ik weer meer onzeker, ja.
Maar, ik wordt echt goed met de poses, het is pure show.
Denk dat ik binnenkort zelfs actrice word. ...
Misschien kan ik solliciteren bij 'The bold and the beautiful' ...
:-)))
Hartelijk dank, Janny!
XXX